Onko täällä ketään muuta, joka olisi päässyt lukion suppealta matikan kurssit rimaa hipoen?

Nolottaa ihan, kuinka onneton matematiikassa olen....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 22:39

Itse en ole lukenut, mutta voit kumminkin olla ylpeä että pääsit läpi. sehän tuo tarkoitus..
Joillakin on laskupää ja taas toisilla kielipää joten ilmeisesti kuulut näihin että ulkomaankielet taittuu kuin luonnostaan...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :) Niin se vain on, että matikkapää on annettu muille, eikä minulle.Nostan hattua niille, jotka sitä osaavat.Ja totta sekin, että kielten opiskelu ollut aina jonkin verran helpompaa.Tarttee siis olla tyytyväinen, että jotain osaa...Mukavaa päivän jatkoa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 22:56

Mikään ei ole sen ihanampaa kuin olla 50-kymppisenä 30-kymppisten kanssa matikankokeissa ja osata laskea.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:56

Itselläni aikoinaan lyhyt matikka lukiossa. Lupasin pyhästi opettajalle, etten osallistuisi yo-kokeeseen. Taidan olla enempi tekijä kuin näkijä.... hah... en vain osaa hepreaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 19:54

pitkä meni sen kummempia ponnistelematta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:18

Matikka oli kouluaikojeni kirosana, luonnollisesti siis valitsin kirjoituksissa reaalin. Olisin varmaan pudottanut sen riman lyhyelläkin matikalla. Kohtalon ivaa, että olen sittemmin joutunut käyttämään matikkaa paljonkin työelämässä. Onneksi on kaavat ja laskimet =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 16:50

Kaaduin aikanaan matikkaan.Tai oikeastaan algebraan.Sain ehdot. En mennyt suorittamaan niitä.Opettaja lähetti perään kirjeenkin ja koetti saada kokeisiin.En mennyt.Vaihdoin juuri ennen viimeistä lukiovuotta koulua. Kaduttaako? No, arvatkaapas vaan. Mutta en ole mokomaa ainetta kyllä missään tarvinnut elämäni varrella.
Kaikki muut aineet olivat suorastaan mukavia.