Mitä pidät autoilijoista, jotka ajavat jatkuvasti liikenteessä reipasta alinopeutta?

Ajavat kuuttakymmentäviittä km/h kahdeksankympin alueella jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 15:19

jos keli ei esteenä niin silloin ärsyttää suunnattomasti. kolareiden mahdollisuus kasvaa kun kaikki yrittävät ohi jne. jollei pysty / uskalla ajaa - pysyköön pois auton ratista.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ! Jotenkin ajattelen samoin, kuin sinä.Ei ole pakko lähteä rattiin, jos ajaminen ei suju.Vaihtoehtoja löytyy. Mukavaa illan jatkoa Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:27

Ovat pikemminkin liikenteen tukkona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:41

Pikemminkin ylinopeutta. Kun katselimme melkein joka paikassa 40-50 nopeusrajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:56

No siinäkin voi olla omat syynsä, onhan noita onnettomukksia nytkin ollut, kun pitkää rekkaa lähdetään ohittamaan, on omat riskit. Se on vähän automiehen ajatuksista kiinni, en osaa sanoa.
En enään autoile itse, istun toisen kyydissä ja tyttäreni ajaa kullä säännösten mukaan.
Kyllä tässä yksi-iltakin kun tulimme Jyväskylästä, niin komeasti 80 rajoituksella auto suhahti ohitse kuin ohjus.
ei ne tientukotkaan tietysti miellyttäviä ole, mutta voi joskus olla sekin parempi kuin se ylinopeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:17

Aiheuttavat vaaratilanteita siinä kuin ylinopeuttakin ajavat. Liikenteen pitäisi sujua tasaisessa rytmissä kulloisenkin nopeusrajoituksen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 22:11

Minulla on suunnitteilla sellainen haarukkakippisysteemi oman autoni keulalle. Kun hitaammin ajavan tavoitan, niin tuuppaan sen systeemin edellämenevän auton alle ja painan vipua. Sinne mäni ja taas on baana vapaa ja turvallinen.
He eivät todellakaan tajua että heidän takia tulee niitä ohitustilanteita.
Eilen kun tulin keikalta kotia oli ihan mahdoton jono tänne päin. Onneksi minä ajoin ensimmäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 01:09

Ensimmäinen auto ei jonoa tee vaan se toinen!
Kolmas joutuu jo ohittamaan jonoa, josta manaavat kaikki.
Joidenkin ajataidoille taitaa se 60km/h olla liikaa sekin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:12

Kyllä sellaisen autoilijan perässä on inhottava ajella.Minulla itselläni ei ole ajokorttia,mutta olen kuullut monetkerrat mieheni noituvan näitä tien tukkeina ajavia autoilijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 20:39

ei se 80 km/h nopeusrajoitus tarkoita minimi vaan maksiminopeutta

ratin takana istuja on se joka harkitsee oman nopeutensa ja on vastuussa siitä että pystyy siinä ajoneuvonsa hallitsemaan

hitaammin kulkevia ymmärrän (hikeentymättä), mutta niiden kanssa on pinna tiukalla , jotka ajavat hitaasti kunnes lähdet ohittamaan ja siinä tilanteessa havahtuvat itsekkin polkemaan lisää kaasua, silloin tuppaa vähän keskisormi vipattamaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:43

Pois liikenteestä ja äkkiä. Mutta pitää ottaa liukkaat kelit huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:51

Erittäin tympeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:21

En ymmärrä, miksi hitossa pitää tulla liikenteeseen tientukkeeksi, jolleivat pysty ajamaan rajoitusten mukaisesti. Pysyisivät kotona.