Oletko joutunut tänä talvena tiputtamaan lunta talosi katolta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 22:07

En - pistin ukon asialle.

Kysyjän kommentti

Heh! Hyvä hyvä! Niin sitä pitää :) Meilläkin miesväki ollut lumen kimpussa katolla.Minä sitten maassa sitä lykkinyt sitäkin enemmin...Mukavaa päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:32

Onneksi asun kerrostalossa joten tuota ongelmaa en tunne tai tunnista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:37

Kyllä kertaalleen menty sellaiset katot kun ei itsestään tullut alas ,silloin lauhalla kelillä.Olikin paljon lunta. Nyt saavat odottaa kevättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:00

Taloyhtiö tekee hommat, olisi aika koomista kun minä olisin siellä remmeissä .
Voisi koko Keuruuntie olla tukossa katsomassa pyöreätä lihapullaa , joka yrittäisi lumikokkaretta saada
täysillä voimilla liikkeelle.Kyllä paksu on lumi on katolla, jotta kun suoja pamahtaa, niin lunta tulee
kuormittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:37

No mökillä kävin tiputtelemassa. Lumikengillä hyörin talon ympäri ja kuusimetrisella kattokola/lumentyöntimellä vetelin lunta alas katolta niin kauan kuin jaksoin. Kyllä oli hartiat ja niska jumissa pari päivää.Kivaa ulkoilua sinällään, kun kukaanhan ei käskenyt ja ei kai ihan pakkokaan ollut niitä tiputella alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:10

Kerrostaloasukkina tässä asiassa pääsee helpolla, saa olla lähinnä "piällysmiehenä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:22

Asumme kerrostalossa, jonka katolta on pariin otteseen ammattilaiset käyneet pudottamassa lumet. Mökillä emme ole käyneet tänä talvena lainkaan, mutta rakennuksissa on peltiharjakatot ja lumet putoavat itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 11:02

Ei tarvitse kun asun kerrostalossa. Korkeanpaikan kammoisena en uskaltaisi mennä minkäänlaisille katoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 20:40

kertaalleen tuo on tullut putsattua (toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:42

Pitäisi tiputtaa, mutta kukaan ei uskalla lähteä katolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:04

Mieheni on 2 kertaa tänä talvena kattomme lumesta puhdistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:17

Asun kerrostalossa ja en ole pudottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:42

Kyllä on pitänyt tiputtaa..Oli pienet lumenpudotus talkoot silloin..Kaikki suvun nuoret saivat silloin liikuntaa,ruokapalkka ja sauna senjälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:17

En ole joutunut kerran tullut itsestään alas.