Mitä pikkupurtavaa tarjoatte, kun ystävänne tulevat illalla kyläilemään?

Avainsanat: pikkupurtavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:47

Itse kyselin jonkin aikaa sitten samaa ja sain vinkiksi suolaisen pannarin. Helppo ja nopea tehdä, ja erittäin täyttävää. Täytteeseen voi laittaa mitä mieleen tulee. Sen kun sitten leikkaat pieniksi napostelupaloiksi, niin avot.
Lisäksi voit kuutioida vaikka kurkkua, juustoa, makkaraa tai kinkkua. Ihan mitä vaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta ja hyvästä vinkistä! Tarttee kokeilla.... Mukavaa päivän jatkoa Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:37

mielestäni tärkeämpää on ystävien tapaaminen kuin tarjoilu.jos kutsuttuna tulevat saavat parempaa tarjoilua kuin yllätysvieraina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:58

Munakasrulla on helppo ja nopea ja todella hyvä...

www.maku.fi/resepti/jauhelih...nakasrulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:17

Jep olen ihastunut hapankorppu rulliin. Ovat nopeat ja ei ole makeaa.
Jos aikaisemmin tiedän teen Charlotte kakun tai vieläpä voileipäkakun.
Mutta kuten mainitsin täytyy olla ennakko aavistus viimeksi mainittuihin, että ehtii
kokkaamaan. Olen hidas, kuin pieni etana töissäni jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:51

Ajankohtainen kysymys. Ystävättäreni tulee huomenna kylään ja olen ollut koko viikon aamusta iltaan harrastukseeni liittyvillä kursseilla. Tärkeintä on tietenkin tapaaminen, enkä edes ehdi tehdä mitään erityistä, joten nappaamme Stockmannin Herkusta jotain hyvää esim. salaatit ja hänelle patonkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:10

Meille tulee vain kutsuttuja vieraita. Riippuu siitä tulevatko missä merkeissä eli tarjoan jotain pientä iltapalaa tai sitten toinen vaihtoehto on kunnon päivälliset.
Ensi lauantaina meillä on blinikutsut maalla, tulee 6 vierasta. Perinne on jokavuotinen, eli kukin pariskunta vuorovuosin tarjoaa blinit, nyt on meidän vuoro. Meni ajankohta vähän myöhäiseksi mutta kun kaikki ovat liikkuvaista ja osallistuvaa sorttia, tuo ajankohta oli kaikille sopiva.
Iltapalaa jos laitan, se on usein piirasta omalla reseptillä tai sitten vaikkapa juustotarjotin ja tuoreita hedelmiä, viiniä tietysti juomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 11:12

Jääkaapin sisältö tutkitaan yhdessä ja syödään mitä mieli tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 15:20

kahvia ;)
jos tiedossa etukäteen että joku tulee, saatan leipoa pipareita tai ostaa kaupasta. normisti herkkuja ei kotoa löydy ( harvoin pakkasestakaan )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:37

Riippuu vähän siitä mitä on jääkaapissa tarjolla, jotain hyvää minä kuitenkin aina laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:09

Suolainen piiras, esim. kinkkupiirakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:32

Minä voisin tehdä vaikka pellin kokoisen pitzan ja laittaa kahta eri täytettä..