Meille tulee vauva.

Siis kissavauva tällä kertaa. Edellisestä onkin jo 16 vuotta. Mikäköhän olisi paras kissanhiekka nykyään?

Avainsanat: kissanhiekka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 13:10

Minä olisin ollut valmis onnittelemaan oikeasta vauvasta, ihmis lapsesta.Ajattelin nuoruutasi.Onnellinen avioliitton on tarkoitettu jatkaman onnellista sukua.
Kyllä kisuvauvastakin pitää onnitella. Onhan se ihana ja hyödyllinen.
Mulla itselläni 3 kissa ja olen löytänyt parhaan kissanhiekan montaa kokeiltuani.Imukykyinen ja hajuton . Paakkuuntuu on helppo lapiolla poistaa pissa ja kakka. Lisää hiekaa tapeen vaatiessa. Sitä ostan tietyistä kaupoista ainakin valintatalosta. On sitä muuallakin.Sininen paperipussi jossa edessä Eldorado ,kaunis istuva kissa valkoinen rinnus. 10.l Paakkuntuva valkoinen kissanhiekka.Siitä en luovu.Enkä vaihda.
Kerroin kun kysyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 13:13

onnea uudelle kissavauvalle.
jotkut vannovat Naturecat Gold nimeen, parasta niitten mielestä, jotkut taas tykkää puupelleteistä.
mistähän kisuvauva sitten eniten itse tykkää, aika näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 13:42

Onnea tulevalle laumanjäsenelle! Minulla ei ole kissaa, mutta Jänis meillä tekee tarpeensa wc-laatikkoon, jossa on puupellettiä.On kivasti hajuton, eikä pöllyä.Jospa siitä kissakin tykkäisi...Onko nimi jo keksittynä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:29

Meillä menee tuo gristalli hiekka valkoinen, säästyy tuoksuilta suosittelen..
Vaikka kalliimpaa on niin säästää siinä kun ei tarvitse usein hiekkaa vaihtaa ( kakat lapiolla pois)

Onnea siis kisu vaavin johdosta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:25

Voi matula luulin otsikosta, että oikein olet ihmisvauvaa väsännyt. Mutta hyvää menestystä kissankasvatukselle.Kissanhiekasta en tiedä mitään, vaipoista ehkä olisin osannut vastata
tyttäreni kantaa kisanhiekkaa pusseittain, mutta merkkiä en ole lukenut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 19:16

Aww. Kissanpentu. <3 Onnea kovasti! Itse olen sellainen sekakäyttäjä hiekan suhteen, että en osaa sanoa mikä olisi parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 19:35

#8 läpi menevä sepeli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:26

Onnea uudelle vauvalle ja tervemenoa nykyisille sohville, hi hih. Kissaihmiset varmasti osaa sanoa noista hiekoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:00

Tässähän tulee vauvakuume. Meidän kaksi kissaamme pissivät ensin pelleteille ja sitten hankittiin toiseen pissa-astiaan läpikuultavia rakeita, joista pissa haihtuu ilman hajuhaittoja. Nimeä en muista ja pussi heitettiin juuri roskiin. Rakeet vaihdetaan 2 viikon välein. Kissat käyttävät enimmäkseen tätä vessaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:35

Onnea vain tuoreelle isukille. Se valkoinen hiekka on ainakin hajutonta, mie ruukaan sitä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:09

Onnittelut sinne uudelle tulokkaalle. Minulla on 2 kissaa ja paakkuuntuvaa kissanhiekkaa heillä käytän, Lidlistä sitä yleensä ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:58

Ehdottomasti Odour Buster! Hiekkaa saa lemmikkieläinkaupoista, myydään 15 kg säkeissä about 20 egua. Itselläni on 3 kissaa ja olen kokoeillut vuosien aikana useita kissanhiekkoja, mutta enää ei tarvitse etsiä hyvää hiekkaa. Buster on paakkuntuva ja hiekka on todella riittoisa, sitoo hajut hyvin. Suosittelen!