Mikä sellainen johtaja, joka tapattaa omat kansalaiset. Jos kansa haluaa että johtaja vaihtuisi.

En käsitä vallassa ollut jo 40v.tta .Eikä kuuntele oman kansan ääntä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 12:54

Eihän sitä nyt yhtäkkiä voi alkaa jonkun epämääräisen kansa ääntä kuuntelemaan kun ei ole tehnyt sitä yli neljään vuosikymmeneen. Huonosti siinä käy, diktatuuri romuttuu. Kun on itselleen vallankehykset luonut, omat lait ja säännöt, ei asemastaan helpolla luovu. Tuollainen johtaja johtaa vain omia asioitaan....omaksi hyödykseen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 13:43

ilmiselvästi "sen johtajan" lääkitys ei ole pitkään aikaan ollut kohdallaan,
tai sitten hän käyttää liikaa muita "mömmöjä".
Yli 1000 ihmistä on jo tapettu, erään koulun takaata löytynyt 400 ruumista (kertoi TV-France24).
Onneksi kaikki muut maat ja YK:n turvallisuusneuvosto ovat tuominneet.

Helsingin Sanomien otsikoita tänään verkossa: www.hs.fi/
Al Jazeera: Gaddafi määrännyt turvallisuusjoukot sabotoimaan öljyntuotantoa 10:56
Gaddafin pojan avustaja erosi 10:45
Sotilaat: Gaddafin valta väistynyt Libyan itäosassa 6:27

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:05

Libyan pääjehuhan tuo on...

Voi hyvät hyssykät näitä toivottomia pomoja... pian putoo hän myös palliltaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:27

On niin kauan ollut vallassa ja kalkkeutunut, että päässä on vain suuruudenhulluus.
Tapattaa nyt omia alaisiaan, Järkeä hoi kysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:24

Pitäisi jo alamaisten puuttua kovalla kädellä asiaan. Vielä kun heitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:02

Vallanhimoinen. Hissikään ei nouse ylös asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 15:21

itsekäs, kusipäinen, täysi natsi, narsistikin, ahne, välinpitämätön ja vaikka mitä.
karkotukseen tollanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:21

Pöhkö se Gaddafi on aina ollut mutta onneksi senkin valta pian loppuu.