Miten on Napsulaiset, aiotteko seurata tiiviisti Oslon MM-hiihtoja??

Avainsanat: oslo mm-hiihdot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 11:42

Katson jos kuule välähdyksen suomalaisten etukenosta, mutta en muuten ole kiinnostunut.
Etukenolla nyt tarjkoitan, että ovat 4-5 joukossa..
Ei ole nyt innostusta katsoa, kun Suomen pojat ja tyttäret eivät ole oikein voimissaan.
Mutta peukut pystyyn kuitenkin.

Kysyjän kommentti

Kiitoksia kommenteista, sinulla on aina hauskoja ja kannustavia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 06:47

En tiiviisti, kun töitä täytyy tehdä, mutta ehkä jonkun kilpailun näenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 07:53

Mahdollisuuksien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:38

Kyllä niitä katsotaan ja jännätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:41

Jos telkkari on auki ja hiihtoa tulee, niin kiinni en pistä. Sitä varten en kuitenkaan telkkarin viereen asetu. En paljon hiihtelyjä seuraile.
Eilen kyllä jalkapalloa, Lyon - Real Madrid (1-1).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:48

Tietokoneessa on yleensä auki FIS'n livetulossivu ko kisasta voi Napsttelun välillä vilkaista miten Jauhonaamat pärjää. Nuo valmiiksi "märehdityt" TV-kuvat ei oikein innosta.
Muuten paikalle en mene tiiviisti seuraamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 10:37

Enpä minä katso, mutta mieheni kyllä istuu tiiviisti tv:n äärellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 11:14

Tottakait, mutten kuitenkaan aijo jäädä niiden vuoksi pelkäksi tv.:tä tuijottavksi sohvaperunaksi vaikka MM-kasat talvilomani aikana tulevatkin. Aijon silloin pistää myös omiin raajoihini liikettä eli ulkoilla, kyläillä ja matkustella mahdollisimman paljon siitäkin huolimatta että ne estäisivät minua näkemästä joitain osia MM-hiidoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 11:59

Aion ehdottomasti katsoa. Minua ei pidä telkkarin äärestä pois villit hevosetkaan jos niitä nyt sattuisi jostain käsittämättömästä syystä asuntooni ilmestymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 13:54

Katson kyllä.En niin urheilijoiden vuoksi, vaan sen, että näkyykö tuttuja maisemia ja kasvoja :) Toki olisihan se hienoa, jos joku mitali tulisi...Vaan vähän epäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:01

en ole hirveän innostunut seuraamaan mitään urheilua telkkarista. eikä varsinkaan nykyään kun eivät pärjää kisoissa kuin kisoissa niinkuin ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:02

En varmasti seuraa yhtään, ei nappaa tuo urheilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:22

Jänöjussien ja mäkikotkien mäenlaskut tulee katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:08

Mäkihypyn seuraan. Lahden mömmöistä jäi sellainen jälkimaku, että puistattaa vieläkin, siispä hiihdot jää katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:33

Katson jos telkku on auki, mitenkään kova urheilu hullu en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:06

En katso mitään urheilua yleensäkään, saatikka dobattuja hiihtäjiä, on muistot vielä tallella huijari hiihtäjistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:51

EVVK