Onko teidän työpaikallanne jo? Insinöörinainen on hyvä jätkä.......merkki? www.tekniikkatalous.fi/tyo/a...398536.ece

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 05:50

Onttopohja on herännyt kesken talviunien?
Minulla ei ole ollut 20 vuoteen työpaikkaa. Täytyi konahtaa silloin kun kun pääkonttorin hienohelmat hyppi syyskurassa työmaalle, ettei arvattu vetästä vielä asfalttia Teitä varten pihaan. Talon perustuksia etsimme juuri savipellosta.

Kaikkia se leipä elättää ja laatu senkun huononee direktiivien myötä.

Lisätty: 21.02.2011 - 10:16

Eikö mariaanan hoivakodissa ollut mestaria joka olisi työntänyt jauhot kurkkuun insssin retkulle.
On jäänyt mieleen Hakaniemen Metallitalon työmaalta vastaavan rakennusmestarin tokaisu arkkitehdille; piirrä pe...le, me ei olla ajatuksenlukijoita, mitä ajattelet! Siltä työmaalta menin tekuun opiskelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 23:56

Ei taida tullakaan - meillä ei ole ainuttakaan insinööriä työmaalla. Sitäkin enemmän meillä on noita liikennemerkissä kiellettyjä korkoja; korkojen ollessa muuten matallala tasolla täytyy ainakin kengissä olla korkeat korot.

Lisätty: 22.02.2011 - 00:43

Kyllä nyt Valtteri repesin. Joskus muinoin olin firmassa, missä ei juuri muita ollutkaan kuin insinöörejä ja tietenkin meitä työntekijöitä =) Näen mielessäni monta tuntemaani "nais"inssiä, jotka olisivat antaneet huutia moiselle möläyttäjälle. Ai niin, tuohon aikaan olin nuori rouva, mutta kummasti sitä tyttötelyä sai kuulla ja sekös söi naista. Nykyään voi jo tytötellä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 06:36

Ei ole insinöörejä näkynyt meidän työmaalla eikä korkokenkiäkään. Jaa-a, onpas, kun erästä rivitaloa remontoitiin hoivakodiksi...oli inssin tapainen ja hänen virheitään me hoitajat sitten korjailimme useita viikkoja. Ehkä nais-inssi olisi ymmärtänyt enemmän ko. kodin päälle.

Lisätty: 21.02.2011 - 14:09

Oli kuule sellainen mestari ettei paljoa piitannut...ja toinen rivitalon remppa alkaa vissiin keväällä. Taaskaan meiltä ei kysytä mitään ja kauhulla odotan jo esim. pesuhuoneen kalusteiden epäkäytännöllisyyttä...kaunista voi tulla, mutta kuinkas siellä sitten toimii esim. pyörätuolipotilaan kanssa...en viitsi edes kertoa viimeisistä kokemuksista...kun herrat suunnittelivat pöytiensä ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 07:36

Ei löydy...

Taitaapi olla harvinaisempaa sorttia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 09:15

Ei ole työpaikkaa,mutta silloin,kun vielä olin työelämässä ei siellä pitkälle olisi pötkinyt korkokengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 11:04

olipa se insinööri sitten hyvä jätkä tai ei, niin luulisi sen ymmärtävän missä korkokokengillä kulkeminen on työturvallisuusriski

2.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...II+043.jpg

meillä tuli firmaan ensimmäinen insinöörilikka jo kolmisenkymmentä vuotta sitten, pieni ihme siihen aikaan, ja kun pääjohtaja kierteli esittelemässä häntä, erehtyi kerran aloittamaan

"tässä on meidän uusin nais-insinöörimme ...."

likka oli aika räväkkä luonteeltaan ja kimmastui tästä tosissaan, keskeytti pomon sanomalla :

"koulutukseltani en kylläkään ole mikään nais-insinööri vaan elektrnoniikka DI,
naisinsinöörit eli ne kaikenmaailman pillunvirittelijät tulevat ihan eri kouluista"

ei tarvittu erillisiä varoituskilpiä, riitti se vanha "VAROKAA MIEHIÄ TÖISSÄ"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:34

Tervetuloa takaisin!