Mikä on Weedissä tuon Sakuran luonne?

Kun tarvitsen sitä kaverilleni... Eli siis hänen luonteensa weedissä : D

Avainsanat: weed

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 18:40

Nimi: Sakura (japania, tarkoittaa kirsikkaa)

Ulkonäkö: Sakura on valkoinen, hänen harjansa on hopeainen, niikuin häntäkin. Harjan ja hännän hopea väri ei näy päivänvalossa. Hänen otsassa komeilee noin 40 senttimetrin pituinen sarvi. Harjaa koristavat kirsikkkapuun kukat, jollainen hänellä on korvansa juuressa.

Luonne: Sakura on ehkä hieman ujo. Hän on herkkä ja romanttinen, jonka takia hän pitää orkideoista erityisen paljon. Sakura on myös sosiaalinen, vaikka onkin hiljainen muiden seurassa. Hän on monesti myös yksinään ja ajattelee omia asioitaan. Sakura pitää metsän äänistä ja sen rauhallisuudesta, sekä kumppanin läheisyydestä. Sen sijaan hän vastustaa taisteluita, vaikka niihin usein - hyvin usein - joutuukin. Sakura on avoin lähes kaikille, eikä yleensä syrji ketään. Hän on hyvin rehellinen ja luotettava, joten jos jollekkin haluaa uskoa salaisuuksia, ne kannattaa kertoa Sakuralle.

Menneisyys: Sakura syntyi keskellä talvea. Hän oli kuolla kylmyyteen, mutta ystävät ja vanhemmat lämmitiivät häntä niin hyvin, että varsa selvisi talven yli. Keväällä Sakura oli pirteä ja leikkisä, niikuin varsojen kuuluikin. Hän sai nimensä, kun hänen äitinsä toi mukanaan kirsikanskukkia ja koristi niillä harjan. Sakura eli onnellisesti vanhempiensa kanssa, kunnes pedot tappoivat heidät Sakuran silmien edessä. Sen jälkeen hänen oli pärjättävä omillaan. Hän sai ystäviltä tukea ja hän rohkaistui. Eräänä päivänä koitti sitten se päivä, kun Sakuran oli aika lähteä perustamaan omaa laumaansa. Kesti kauan, ennekuin Sakura löysi tiensä saarelle, jolla nyt asuu ja jota hallitsee. Hän oli ollut kuoleman kielissä monia kertoja, mutta oli aina täpärästi selviytynyt. Nyt Sakura odottaa itselleen kumppania ja laumaa, joille olla uskollisia elämän loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 20:00

Nimi: Sakura

Rotu: Akita-inu

Sukupuoli: Naaras

Sakura on Weedin äiti joka on ollut pitkään sairaana ja huonossa kunnossa. Weed yrittää pelastaa äitinsä metsästämälle tälle ruokaa, mutta Sakura ei saa mitään alas vaan oksentaa kaiken pois. Sakura kuolee ja käskee Weedin lähteä etsimään isäänsä.

inuas.suntuubi.com/?cat=66

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 06:38

No kiitos. Ensin en ymmärtänyt yhtään mitään, mutta taas viisastuin noista edellisistä vastauksista.