Miten meikkivoiteen saa vaaleemmaks?

Ostin liian tumman eikä huvittas heittää kyllä 15 euron purkkia roskiinkaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 18:18

oriflamen sivuilta:
Meikkivoidetta voit myös vaalentaa kosteusvoiteella tai peitevoiteella. Kosteusvoiteella vaalentaessa ohenee kuitenkin meikkivoiteen pigmentti eli se ei peitä aivan yhtä tehokkaasti. Peitevoide sisältää pigmenttiä ja näin ollen meikkivoiteen oma pigmentti säilyy ja jopa tehostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 18:17

Meikkivoiteen saa vaaleemmaks jos siihen lisää pikkasen kosteusvoidetta : )
Ainakin itse olen niin tehnyt ja auttaa hyvin paljon : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 18:55

Purtilo, tikku ja meikkivoide siihen ja kosteusvoidetta, näin olen itse tehnyt. Se on taas harmi mihin sen sen jälkeen laittaa, ellei satu olemaan leväsuinen purkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:44

Kosteusvoide on hyvä juttu... mutta älä sekoita sitä pulloon suoraan vaan tee sopiva kerta annos..

Mutta yksi myy jollekin toiselle ( jos on tuttu joka käyttää tummempaa) ja käy ostamassa vaaleampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:52

Toffee antoi hyvän vinkin..jos joku kaverisi käyttää tummempaa,niin myy hänelle ja ostat uuden..
Kyseleppä kavereilta,jos joku haluaa ostaa..vaikka muutaman euron halvemmalla..mitä itse maksoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 22:58

Mulla kävi kerrankin hyvä huono tuuri: ostin nimittäin etelästä meikkivoiteen, mutta muistin koodin väärin ja sain liian tumman. Viimeksi ostin myyjän ehdotuksesta vähän liian vaalean voiteen; no nyt saan näistä kahdesta yhdistämällä hyvän sävyn. Laitan molempia voiteita kämmenelle ja sekoitan, saan mieleiseni sävyn eikä voiteita tarvitse sekoittaa mihinkään erilliseen purkkiin. Kätevää. Ensi kerralla olen kuitenkin tarkkana koodin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:26

Kosteusvoidetta reippaasti sekaan, tai sitten jos sinulla on jotain vaalea sävyä sekoita sitä joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:30

Kosteusvoide tuli ensimmäisenä mieleeni. Laittaisin siihen ehkä sitä meikkivoidetta sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 11:11

Liian vaalealla meikkivoiteella.Kannattaa säästää jämät.Monet sekoittaa omia sävyjä.Jos löytää hyvän meikkivoiteen,niin kannattaa leikata purtilo auki ja säilyttää kannellisessa rasiassa ettei kuivu.Kallis ei ole aina hyvä.Sen olen itse saanut todeta.