OLetteko käyttäneet kakun päälle vohvelikuvaa...?

Tänään tein eka kerran, pikkuisen murtui reunasta onneksi kermavaahdolla voi reunan korjata..
Tytäreni tytär viettä huomenna 1 vuotis päiviä joten Disneyn keiju on aiheena, nuo ovat aivan ihania kuvia löytyy vaikka mitä... ja ihan vielä Tiimarista löytyy vaikka mitä leivonta juttuja ja koristeita...

www.tiimari.fi/faktat/uutta/...iimarissa/

Lisätty: 19.02.2011 - 16:21

Viel laitoin näihin synttäreihin kinkku voileipäkakun joka nyt on kostumassa (huomen aamulla koristukset) ja illalla vielä pistän marengit uuniin yöksi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 13:10

En ole koskaan tehnyt mitään noin hienoa kuviota mitä oli kuvan kakussa.Kakkusi varmaan maistuu hyvälle vaikka pieni kauneusvirhe siinä olisikin.Onnea myös pikku prinsessalle.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...

Oli muuten ihan upee ja maukas kakku...
teen toistekin tuolla tapaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 16:28

Enpä ole minäkään käyttänyt noin hienoja koristuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:45

Lisäainekammoni taitaa estää tuon keksinnön käytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:48

Eipä ole tullut käytettyä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 18:47

Eipä oo mullakaan tullu tehtyä mitään erikoisempia kakkuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 18:53

En ole edes kuullutkaan vohvelikuvasta. Kun en ole paljon juhlissa ollut, niin en paljon muista kuin sen hääparin kakun päältä. Paljonpa Sinä laitatkin kun oikein voileipäkakut rustaat.
Kerro neidille napsun vanhalta Sirkka mummolta onnitteluja, vaikka hän ei edes varmaan tiedä
mikä napsu on (varmuudella tiedä) Riemullista päivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:04

En ole noin hienoja koristuksia tehnyt..Kyllä se vaan pursottimella kerman koristellut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:55

En laita kakkuja yleensä ja varon kyllä kaikkea sellaista missä on lähes ikuinen säilyvyys. Tiimarissa olen käynyt kerran, vuosia sitten, ja tuskin menen koskaan. Ei ole mun kauppani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:21

Itselläni ei mielikuvitus riitä kakkujen koristeluun. Mutta miniäni tekee todella upeita taideteoksia.