Kuka voitti vuoden pohjoismaisen albumin tittelin?

Avainsanat: paras albumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 13:13

Islantilaisen Jonsin Go-albumi nappasi vuoden 2010 pohjoismaisen albumin

www.iltasanomat.fi/viihde/Is...09215.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 13:01

Voittajaa en tiedä,mutta se tulee islannista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:29

Islantilaisen Jonsin Go-albumi nappasi vuoden 2010 pohjoismaisen albumin tittelin Oslossa perjantai-iltana. Jonsi tunnetaan myös Sigur Ros -yhtyeestä.

Suomalainen Paleface kilpaili ainoana suomalaisena 12 finalistin joukossa uudesta pohjoismaisesta palkinnosta. Palefacen pitkäsoitto Helsinki - Shangri-Lan valinta kovaan joukkoon miellytti myös levy-yhtiötä.

- Varsinkin kun on kyse suomenkielisestä albumista, kyllähän mukana olo mukavalta tuntuu, sanoi XO Recordsin tiedottaja Jouni Tamminen.

Pohjolan uusi musiikkipalkinto jaettiin nyt ensimmäistä kertaa. Voittajan valitsi kansainvälinen tuomaristo norjalaisen by:Larm-tapahtuman yhteydessä.

Jonsi saa palkinnoksi 20000 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:05

Ihan oikea maa voitti, oli mielestäni hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:15

Ei kerro koko musiikintuottaja yhtään mitään. Varmasti on ollut hyvää musiikkia.