Mikä on lempi koirarotusi vai onko monia?

Mun on:

- Catahoulanleobardikoira
- Portugalinvesikoira
- Welsh corgi cardican
- Siperianhusky
- Berninpaimenkoira
- Hollanninpaimenkoira
- Parssonrusselinterrieri
: )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 09:01

Pidän sekarotuisista korista,koska ne on ihania luonteeltaan ja terveempiä,kun niitä ei ole jalostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 01:03

Tiibetinspanieli ja kultainen noutaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 08:52

Ei ole lempirotua. Kaikki koirat yhtä ihania. Olen joskus ihaillut sellaista pikkukarhua. en tiedä sen rotua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 09:58

Minä pidän eniten oikein sellaisesta rotukoirasta, jossa on seitsemän eri rotua yhdessä. Varsinainen rotukoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:25

Voin sanoa että on monia lempirotuja, mutta Faaraokoira siinä vasta uljas kuin Egyptin pyyramiidi piirroksista otettu, olen kerran eläinhoitola aikana sellaisen nähnyt ja jonkun aikaa hoitanut, omistaja haki todella vauhdilla pois...Ja niitä ei pahasti vastaan tule on sikseen harvinaisia...

Pitää myös kehua omia koiriani joista olen pitänyt ja huolehtinut..
Edesmennyt ensimmäinen koirani Sussu SEROPI ( sekarotuinen)
Edesmennyt Toffe Shitzu
Tyttärelläni Romeo Gavalier King Sharles Spanieli
Pojallani Mimmi SEROPI
nykyinen Piki Mittelpitz

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:42

Voi, rakastan koiria yli kaiken. En osaa varsinaista rotua määrittää. Huskyistä pidän suuresti, samoin suurista roduista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:32

Roduissa niin paljon eroja... Terrierit kuitenkin sydäntä lähellä niiden tempperamentin ja viisauden vuoksi.Ei käy elämä tylsäksi jos sellaisen omistaa.25 vuoden kokemuksella rakastan Norwichinterrieriä yli kaiken, mutta myös Skotti ja Norfolk ovat upeita.Unohtamatta Jack Russelia, johon olen anopinkokelaan kautta viime vuosina tutustunut.Pikkuista koiraenergiaa täynnä!

Rotuja on niin paljon, että varmasti jokaiselle oma löytyy omien harrastusten ja mieltymysten mukaan.Koko, turkki ja perusluonne antanee joka rodusta jonkinlaista osviittaa.Kannattaa siis tutkia, ennenkuin ottaa oman karvanassen seurakseen.On meinaan varaa, mistä valita :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:34

Melkein kaikki rodut ovat minulle mieleisiä.Koiran persoona ratkaisee.No, jotkut terrierirodut saattavat olla ulkopuolella, mutta yleensä kaikki menevät sieluni syvimpiin sopukoihin.Minulla on eläimiin yleensäkin sellainen vähän eriskummallinen yhteys.Kiintymystä molemmin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:53

Minulla ei ole koskaan ollut koiraa, mutta olen viettänyt niiden kanssa kuitenkin paljon aikaani. Vaikea sanoa lempirotua, mutta sydänystävän olen saanut Saksan paimenkoirasta ja kultaisesta noutajasta. Tukholmassa joulutorilla näin niin ihanan alkuperäisen Saksan paimenkoiran, että olisin ottanut sen mielelläni mukaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:22

Mun on Shetlanninlammaskoira...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:30

Kyllä se on pieni sekarotuinen..Viimme lauantaina joutui sellaisesta luopumaan 13 vuoden vanhana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 18:23

Chow chow mustan värinen kiinanpystykorva tietenkin. Omamme on paras musta.;0)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 19:41

Shetlannin lammaskoira on ehdoton suosikkini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 13:01

Pidän kauniinnäköisistä koirista eli kaikki spanielit ovat ihania, samoin noutajat. Ykkönen listallani on kingcharlesspanieli.
Myös ns. paimentavat koirat ovat mieleeni, ovat pirtsakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:40

Itselläni on ollut kaksi saksanpaimenkoiraa ja kaksi seropia. Saksanpaimenkoira ehdoton suosikki.