Onko Microsoft "pieni ja pehmeä" tai "iso ja kova"? Tai sitten jotakin aivan muuta?

Avainsanat: microsoft

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 09:16

pehmoltahan se saattaa näyttää mutta tosipaikan tullen onkin kova ..... onkos siinä jotain tuttua?

Kysyjän kommentti

Niinpä Niin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 14:20

Kyllä se on pienen pieni ja pehmoinen..

Lisätty: 17.02.2011 - 19:14

Mitähän pappa4 oikein kysyikään.....ja mitähän vastasin..hm. Mariaana istuu pankolla, potta päässä ja järki jäässä. Uh, missä se kevät viipyy..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 15:01

fi.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office

uskon että ei ole kumpaakaan... pehmeäsi kyllä itseään luulee nimen lopusta kun ajatelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 17:04

Pieni ja pehmeä? En oo varma mutta nimen perusteella vois luulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 17:42

Kumpikahan sitä nyt käyttäjää miellyttäisi, voisihan sitä soveltää oman näkemyksen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 19:17

Suuri ja kömpelö, ennen kaatuilikin usein. Nykyään pysyy jotenkuten tolpillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 20:26

Nimen perusteella..pieni ja pehmoinen...tai voihan
"isokin" olla pehmoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 21:47

Jättiläinen savijaloilla ? Katselen juuri ohjelmaa TV1, jossa käsitellään Nokian tilannetta. Hyvä keskustelu.

Olkoon Microsoftin johtaja millainen hyvän tekijä tahansa, hän ei ole sitä bisnesmaailmassa, pehmot eivät pärjää noilla markkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 10:28

Se on kuin Neuvostoliitto. Ei siitä kaikki pidä, mutta useimmat tottuneet elämään sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 10:52

Se on tätä:
www.youtube.com/watch?v=e3nUPmvrio8