ENSI VIIKOLLA LÄMPENEE, kaikki Napsulaiset jotka ovat vilukissoja?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

Tämä on oikein ilo uutinen, ainakin minulle...

Lisätty: 17.02.2011 - 11:33

Taas meni pakkasennätys rikki, tulee vilu jo pelkästä ajatuksesta!

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 10:45

Minä olen jo ensiviikolla. En sanoisi että lämpenee, kylmempää on kuin menneet kaksi viikkoa.
Mutta oikeasti, ei täällä Savossakaan ole enää kuin pari kymmentä pakkasta.

Kysyjän kommentti

Ei nuo ihan hirveitä lämpöjä tullutkaan (pakkasta kumminkin riitti), mutta toivossa on hyvä elää..

Kitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 23:15

Todella hyviä uutisia,vaikka itsellä ei ole mahdollisuutta nauttia lämpenevistä säistä,tällä erää,mutta muille "vilukissoille"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 23:29

Jes!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 09:23

Mukava uutinen, paras aikoihin, toivottavasti myös toteutuu. Katselin sääkartasta Euroopan lämpötiloja ja jo Liettuassa ja Puolassa on huomattavasti lämpimämpää eli sieltäköhän nuo inhimilliset sääolot leviävät tänne? Toki talvi ei ole ohi vielä mutta hetkittäinenkin helpotus piinaavaan kylmyyteen on tervetullut.
Kylmyys eristää, ei voi lähteä minnekään eikä ulkoilla, siitä en pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:09

Olisi ihanaa jos tulisi aurinkoista päivällä ja 5-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:25

Odotellan, jännitetään ja kovasti toivotaan.
Kun on autoton ihminen jää joku asia toimittamatta ,
mutta sillä kertaa raha saastyy.
Näitä leutoja ilmoja jo tosiaan odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:43

Minä olen vilukissa ilman lämmittäjää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 12:27

Muistetaan sitten ensi kesän helteissä olla valittamatta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 14:06

Kyllä tämä ilmasto pahalta tuntui parin viikon etelän reissun jälkeen. Odotellaan vaan rauhassa kesän helleaaltoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 14:24

Uskoisikohan tuota, mutta jos se on totta niin kattoon hyppään silloin. Tänäänkin oli aamulla -37 ja molemmat autot tekivät tenän työpäivän kuluessa...ei muuten naurattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 18:03

Hip hei ja hurraa! Kyllä sitten passaa töihin polkea. Toivotaan vain ettei lauhtuminen tuo lumipyryryjä mukanaan.On niitäkin näet koettu tänä talvena ihan tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 20:56

Meinasin ensin,että lähdet lämpöön..kun lämpenee...
Kyllä taitaa pakkasta riittää vielä alkuviikoksi.Kyllä todella saisi tulla leudompaa ilmaa,kun ei viitsi ulkoilla,kun pakolliset jutut mitä pitää liikua..
Kyllä monta vaatekertaa saa pukea ylle,että ei palele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 11:48

Minusta tuntuu yhtä kylmältä, on sitten -5 tai -30.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 19:26

jo on ju****ta aikakin !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:50

Hienoa, oikea ilon uutinen. Päästään jälleen ihmisten ilmoille.