Oletko ollut koskaan kupattavana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2011 - 12:32

Kupattavana sekä nyljettävänä työelämässä ja kaupoissa ;)

En ole ollut kupattavana, mutta rakas isoäitini omasi tämän taidon ja hänelle olisi kyllä ollut tulijoita. En tietenkään päässyt seuraamaan kuppausta, mutta hän selitti kyllä miten se tehdään. Kovin olivat tyytyväisiä kyläläiset. Eiköhän näistä vanhan kansan perinteistä löytyisi apu nykyihmisellekin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 21:48

En ole ollut mutta ois hauska kokeilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:51

En ole ja ajatuskin on pyörryttävä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 22:01

Olen katsellut lapsena toimitusta vierestä.Ystävällä oli vikaa mm. munuaisissa ja sai helpotusta kuppauksesta.Toki söi myös lääkkeitä vaivoihinsa. Kertoi olon kohentuvan muutamaksi päiväksi toimenpiteen jälkeen.Kertoi kysyttäessä, ettei toimitus sattunut.Nauroi vain, että laskivat muorista pahat veret pois :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 23:20

Ei ole kyllä juolahtanut mieleenikään,että menisin kupattavaksi..Näyttää niin pahan näköiseltä..mitä olen telkkarista katsonut kuppausta..
Kun olin lapsi äitiä kyllä aina välillä kupattiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 23:34

Enn! Enkä haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 01:11

Ainoastaan autokorjaamolla ;-) Anteeksi - meni ehkä vähän asian vierestä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 08:48

Kyllä "sosialistinen suomi" kuppas kaikki hankkeeni työelämäni aikana!
On uutena ollessa tainnut pari sarvea olla kerran selässä, kun "kupparialma" isoisää kävi kuppaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 09:15

No ei enkä halua olla.... mutta tuntuu siltä että tämän maan verotus kuppaa kyllä jatkuvasti.... taas veroilmoituksen teko edessä ja inhottaa!
Sossut haluaa nylkeä edelleen... siksi en kuuntele niiden jorinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:27

Eipä ole kuppari minua käsitellyt, inhottaa katsoakin vanhan ajan kuppausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 14:04

En ole ja hyvä niin. Äskettäin tuli telkkarista ohjelma, jossa näytettiin iilimatojen tekevän samaa hommaa. En kokeilisi sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 20:49

Voisinpa hyvinkin kokeilla, en kuitenkaan kuppausta iilimadoilla.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:51

En ole, mutta haluaisin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 10:43

Joka kesä hyttysten hoidellessa kupparinvirkaa.