Pakastaako napsuilla?

Avainsanat: pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 19:36

Kyllä, ihan liikaa. Nyt on -21C, sais kesä jo tulla, en tykkää talvesta yhtään.:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 20:00

PAKKASTAA, JA AIVAN LIIKAA! Oliskohan jotain -25 > -30 astetta, hrrrr... villasukat jalkoihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:12

Pakastaa se niin paljon, että ei hirvene parvekkelle mennä.
Aamulla oli 33, päivällä piti olla vähemmän, mutta kyllä se 27.30 välillä
vilkuttaa. Onneksi on kämppä lämmin.Yhtä vähän pidin kesän helteistä,kun nyt pakkasesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:17

Kyllä kiitos pakastaa...
Kevättä ja kesää odotellessa, sisällä lämpimässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:18

Kyllä pakastaa joka päivä,että hyvin vähäiseksi on jäänyt ulkoilu..
Ihanaa kumminkin,kun aurinko on paistanut päivittäin.
Antaa kyllä säteet sisälle vähän jo lämpöä,mutta takassa on ollut joka-päivä tulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:58

Saisi se pakastaminen jo lakata. Turhan kylmää ja turhan pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:11

Ei paljoa pakasteita tarttis jos tällaista olisi.Mutta nytkin on 19- ei ehkä tule ensiyöksi niin kylmää mitä oli viime yönä.Tulta on viritelty eri uuninpesiin. Tänään kävästiin saunassakin ,saunantupa saatiin sillä lämpimäksi.Pakkasta ja lunta se on suomen talvea.Mutta lintuparatkin on ihan kylmästä tokkurassa ,tänään katselin niiden käyttäytymistä.Iso pöytä katettu jyviä ja pähkinöitä niille että esteettömästi ruokaa saisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 21:57

Nyt illansuussa konsertista kotiin,tuntui kuin jalat olis jäätyneet pystyyn nahkasaapikkaissa,eikä ole kuin -24 meilla Helsingissä,(Espoo-26,Turku --23).Ihan liian kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 09:25

Tänä aamuna oli -18, eilen "vain" -14 aamulla ja kohosi parissa tunnissa -16:een. Eilen iltapäivällä oli eteläisessä Helsingissä vain -11!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 12:51

Kiitos kysymästä, kyllä kylmyyttää riittää kiitettävästi. Tänään tullessani asioilta oli ihan pakko laittaa sauna päälle; tuntui ettei muuten lämpene ollenkaan. Hirvittää ajatellakin seuraavaa sähkölaskua; meillä on sauna ollut vähän joka ilta lämpenemässä. Hrrr....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2011 - 22:30

Tällä napsulaisella ei pakastanut tuona päivänä muualla kuin jääkaapin pakastelokerossa.