Mikä on lempilomakohteesi? Vai onko useita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 19:54

Olen käynyt eniten Kanarian saarilla ja Espanjassa ja tykkään kyllä edelleen Puerto de la Cruzista parhaimpana paikkana.Olen myös tutustunut muutamaan perheeseen sielä ja nähnyt sitä elämää muualtakin, kuin turistin vinkkelistä.Upeita ihmisiä.Ja onhan se tulivuori Teidellä käynti aina elämys :)

Lähempää suosittelen käyntiä Norjaan.Varsinkin kesällä ja jonnekin pikkukaupunkiin, esim.Lillehammeriin tai Hamariin.Kaunista ja mäkistä seutua.Huimat korkeuserot ja vihreää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 18:54

Bulgaria on tähän mennessä ollu mukavin paikka. Edullinen ja mukava maa. :) Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:10

Olen matkustellut hyvin vähän ja kaikista paikoista olen pitänyt enemmän tai vähemmän..
Mutta minne haluaisin uudestaan on Rodoksen kaupunkiin ( siellä ihanat ihmiset, Georges pita ja jopa hän itse aivan ihana mies kuin tyttärensäkin) ja Turkkiin Kusadasiin (tämän paikan kyllä neuvoisin monen näkemään).
Sisiliassa haluaisin Etnan vuoksi käydä uudestaan harmitti kun mentiin retkelle sinne oltaisiin voitettu omatoimi matkana noin 20€ nuppi ja saatu olla siellä vaikka koko päivä, ja nyt retkellä onnistuimme olemaan noin tunnin siellä kolmessa kilometrissä joten ei ylhäältä ihan kaikkea nähty...

Mutta nyt ensikesänä lähdemme Egyptiin, on lapsuuden haaveeni nähdä nuo pyramiidit... voipi olla että siitä tulee ykköskohteeni mene ja tiedä ensi kesänä kerron...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:21

Minun lomakohteesi ovat mennyttä elämää, mutta kun työ rupeamani tein kylmässä ja kovassa
Helsingissä, niin arvaat kait mihin lomalle. Omaan syntymäpitäjääni, kaikki lomat jokaisena
vuonna muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.. Siksi olenkin jäänyt vähän takarivin Viiviksi, mutta ei se nyt haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:31

Tämänhetkinen lempikohteeni Intia, laaja maa, jossa on paljon nähtävää ja koettavaa. Haaveissa vielä joskus olisi päästä Etelä-Amerikkaan ja siellä Buenos Airesiin katsomaan ja kuuntelemaan argentiinalaisen tangon taitajia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:34

Ei ole mitään varsinaista lempipaikkaa,,Kanarian saarilla olen käynyt useamman kerran..Turkissa Alanyassa tullut käytyä useampi kerta ..viimmeksi Lokakuussa..
Nyt on kyllä haaveena Rodos Toukokuussa...tyttären tytön kanssa..olemme 4 kertaa ollet yhdessä Rodoksella..

Kristiina Reginalla tekisi mieli lähtä uudestaan risteilemään..viimeksi kiersin 7 Kanarian saarta..oli tosi hauska unohtumaton risteily..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 08:42

Tallinna ja Tukholma vuoronperään näin eläkeläisen rasvarallikohteina.
Sitten pallonkierto eri reittejä silloin tällöin ja "ajan kanssa"!
Kyllä se "vapaaherrallekin" työstä käy, vaikkei palkkaa saakkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 09:12

On useita mielilomapaikkoja, useimmat ovat kaupunkeja. Toki monessa muussakin kuin lempipaikassa on tullut käytyä usein syytä että haluaa joskus olla lämmössä.
Mieleni halajaa aina Gotlantiin, samoin tulee pistäydyttyä usein Vilnassa, Amsterdamissa ja Ranskassa, kahdessa viimemainitussa syystä että siellä on lähisukulaisia.
Tukholma sopii aina myös.
Valmismatkat eivät oikein kiehdo, niissä on jotenkin "puolivalmisteen maku"! Toki niitäkin on tullut harrastettua vuosikymmenten varrella paljon eli silloin kun ei ollut vielä nettivaraamisessa niin laajaa tarjontaa kun nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 10:04

Talvella Teneriffa, kesällä Norja, Tanska (Pohjoismaat ja Pohjoiseurooppa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 10:46

Jos ikänä enää mahdollista,menisin koluamaan kaikkiin Karibian meren paratiisisaariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 13:09

Nekin tuppaavat muuttumaan vuosien myötä: joskus alppimatkat olivat se ehdoton juttu, mutta nyt kun olen tutustunut Kanarian saariin ja niiden kauneuteen vaellusten kautta, ovat ne nousseet ykkössijalle, ainakin talvisaikaan. Käydessäni ensimmäisen kerran Las Palmasissa 1977 en voinut kuvitellakaan astuvani uudestaan sen maaperälle. Se oli silloin sottainen ja muutenkin epämääräinen paikka. Nyt kaupunki on mitä viehättävin.
Varsinaisista kaupunkikohteista suosikkini on Rooma. Se vain on paikka, jonne täytyy palata kerta kerran jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 22:40

Norja - aina. Itävalta - usein. Kreikan saaret kevät tai syksy. Hawaii talvella. Vuoria, vuonoja tai meri. Kukkaloistoa ja ystävällisiä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 23:46

Mulla on monia maita ja kaupunkeja:

- Pariisi
- New York
- Texas (Dallas)
- Hollywood
- Espanja
- Portugali
- Kiina
- Japani
- Lontoo
- Florida

Siinä tais olla tärkeimmät : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:57

Espanjaa on tullut suosittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2011 - 22:17

Thaimaassa Phuketin Patong Beach.