Mikä hahmo voitti Korkeasaaressa jäänveistokilpailun?

Lisätty: 14.02.2011 - 15:55

Parikilpailun voittajaa kyselin ja sitä hahmoa..

Avainsanat: veisto jää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 16:02

en tiedä muuta kuin näin jossain kuvas vilauksen jostain hämäkäkin seitist , mut oli se kyl hieno työ :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 15:16

useampi sarja, useampia voittajia, tässä yksi

Parikilpailun voittajatyö - Michael Kalokin (Kenia) ja Timo Koiviston (Suomi) "Ultimate Dedication".

www.korkeasaari.fi/artmeetsi...vagalleria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 15:51

www.helsinki.fi/fi/index/mat...bc475.html

Korkeasaaren kansainvälisen Art meets Ice -jäänveistotapahtuman yksilökilvan voitti suomalainen Anssi Kuosa. Voittajatyö Tuhannen vuoden päästä sai palkintoraadilta kiitosta jännittävästä tilan käytöstä ja herkästä toteutuksesta. Kuosa on tehnyt jääveistoksia lähes 30 vuotta. Ensimmäisen viikon teemana oli valtamerten tulevaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 17:33

Jäähämähäkin tekivät suomalainen Timo ja kenialainen Michael ja senkin väärinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 19:15

Vai oli hämähäkki kuvattu väärinpäin?!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 21:33

Nyt tiedän minäkin,että hämähäkki väärinpäin..kaikkea napsussa oppii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:10

Joku hämähäkkijuttu se oli, ja hieno veistos. Mutta tekijöiden nimeä en muista, toinen oli ulkomaalainen ja toinen suomalainen. Kyllä jotku ovatkin taitavia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:07

Hämähämähäkki kiipes langalle, tuli sade rankka hämähäkin vei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 19:08

On varmasti ollut komeita viestoksia ihan jokainen. Itse katselin veden huuhtomia hiekkalinnoja tuohon aikaan.