Lomaihastus?

Onko sinulla ollut minkäänlaista silmäpeliä lomakohteessa, tai kaipaatko edes mitään tuollaista lomamatkaltasi? Kerro tässä :)

Lisätty: 16.02.2011 - 19:51

Niin, vielä sanon sen etten itse aijo mitenkään mitään "ihastusta/kumppania "yms hankkia lomalta.
En ole sentään niin typerä, järkeä löytyy kun en ole aivoja viinalla tai tupakalla kertaakaan pilannut, enkä myös aijokkaan :) (asiasta poikkes mutta ei kait pitäis haitata)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2011 - 22:30

Ei minulla ole ollut..mutta tyttären tytär oli sinun ikäinen,kun olimme Rodoksella..oli sellaista pientä silmäpeliä poikien kanssa..Sai sieltä paljon kavereita..vieläkin pitävät välillä yhteyttä..vaikka on nyt jo 22 vuotias...Kävimme kaikkiaan 4 kertaa..

Kysyjän kommentti

kiitos hyvästä vastauksestasi! Olisihan se ihan mukavaa löytää mukavan oloisia ihmisiä alanyasta ja tutustua (esim kavereina) ja pitää yhteyttä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 11:27

ei ole ollut, mukavahan se olisi näillä eläkepäivilläkin olla ihastus.
Mutta me vanhat höppänät olemme jo niin kaavoihimme kangistuneet, että
ei taitaisi sopivaa ihastusta löytyä ja sitäpaitsi saanhan salaa ihailla vaikka kummoistakin
ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 12:55

olen ain tuon kultsini kanssa melkein lomaillut , jot eipä ole silmäpelejä ollut , eikä ole ollut yksinkään matkustaessani ollut flirtii ... en ainakaan muista , jot tuon yhden ja saman kanssa vaan vähän isken silmää ja pusuttelen ..niin lomilla kuin arjessakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 13:09

On ollut kauan sitten ja kehittynyt peräti avioliitoksi silloin aikoinaan ja yhdeksi ystävyydeksi asti. Nykyisin ei pelailla edes silmillä...en ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 13:44

Eipä näin matkaillessa avioliitossa olevana miehen kanssa tule sellaista harrasatettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2011 - 14:14

Ei ole ollut silmäpeliä lomalla muiden kanssa, kun on ihastus ollut mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 16:10

Pieni flirtti piristää aina ........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 16:50

En kuule uskalla pitää enään minkäänlaista silmäpeliä,muutakun oman rakkaan kanssa, joskus.
Otan liian todesta sellaisen flirtin en halua kenenkään pahoittavan mieltään.Oma kulta, kullan kallis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 20:17

Tottahan toki on ollut joskus muinaisuudessa eli ollessani sinkku ja äitini kanssa lomailemassa Italiassa. Ei mitään vakavaa, vain hauskanpitoa discossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 15:38

rumimpia sai kivittää nuorena likkana lomaillessa, eikä vieläkään tarjokkaista ole puutetta,
ei iltahämyssä eikä päivänvalolla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:22

Ei ole sutinoita ollut, mitä noita. Sinnehän ne jäävät kuitenkin tuhansien kilometrien päähän. Sydänsuruja vain tuovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 11:31

Ei ole ollut, olen aikuinen ja aviolittossa. Joskus tietysti sinkkuna ollessa, tyttöjen kanssa reissatessa ,piti ottaa torjuntailme päälle ja käyttää torjuntakommunikaatiota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:44

Eipä ole ollut. Kotiinpaluu tuhansien kilometrien päähän olisi vaikeaa jos lomalla löytäisi ihastuksen. Helpompi kun pitää loman lomana.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 11:48

Ei kai tuohon viina ja tupakka vaikuta? Jalat lähtee alta kun on lähteäkseen. Espanjalaiset miehet on kyllä ihania.