Mistä urheilu istuin 2003 1.8t A4 avant B6 seen ?

olisi tarkoitus vaihtaa vakio jakkara ergonomisenpaan istuimeen mutta mistä kannattaa hommata ja minkä verran maksaa? Kiitos jo etukäteen vastauksista ;-)

Lisätty: 11.02.2011 - 12:48

Moi olisin vaihtamassa kuskinpenkkiä!
olen koittanut etsiä,mutta näyttää vaan pirun vaikeelta kun pitäisi saada myös katsastuksestakin läpi,kun on airbagit ja penkin lämmitys mekanismit huomioon otettava.
eli etsinnässä olisi urheiluistuin missä olisi ristiseläntuki ja mukavanpituki kaarreajossa&kun en saa millään tuossa nykyisessä perusjakkarassa hyvää ajoasentoa,vaikka sitä olen kuinka yrittänyt.
Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen!
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi!
T: wiljam

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 22:27

Ralleissa testatut,
www.handiplan.fi/recaro-istuimet
Käy ferrarin tehtaalla koeajamaasa niin saat kohtuullista korvausta vastaan jakkaran mitoillesi tehtynä mukaan, vaikkei kauppoja tulisikaan?
Siinä olisi naapureilla ihmettelemistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 07:18

ehkäpä Audifinns sivustolle myös voisi laittaa kysymyksen:
www.audiclub.fi/audifinns/in...07e82bfcf6

mm. ebayssa myydään urheiluistuimia Audiin:
shop.ebay.de/i.html?_nkw=aud...sportsitze