Vaikea kysymys - Mitkä tietoturvaohjelmat ovat luotettavia, tehokkaita ja helppokäyttöisiä ?

Tässä on Kuningaskuluttaja -ohjelmassa olleen asiantuntijan tänään suosittelema sivu, jossa on listattu testattujen ohjelmien suojaus- ja korjauskyky sekä käytettävyys.

Sivulla voi olla (ymmärrettävästi) ruuhkaa tänään
Alkusivu: www.av-test.org/

Raportit - eri Windows versioille testatuista ohjelmista:
www.av-test.org/certifications

Avainsanat: anti-virus anti-spyware palomuurit ohjelmat testatut ohjelmat av-test

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 16:56

Windows 7:n tulokset tulevat vasta huhtikuun lopulla. Käytössäni on ollut jo vuosia F-Secure, Windows Vistalla ainakin oli saanut huipputulokset. Joskus sain ekaan näppikseen Nortonin ohjelman ja ainakin silloin siitä oli pelkkää harmia. Ostaessani teksinkäsittelyohjelman vajaa vuosi sitten sain kylkiäisinä Nortonin, mutta en ole uskaltanut asentaa, edellinen kokeilu oli mahdottoman vaikea saada poistettua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.02.2011 - 07:30

koneissani on Norton 360 premier edition:
ylittämätön suojaus, tehokkuus ja turvallisuus verkon vaarojen varalta.
virustorjunta, internet-suojaus, tietokoneen optimointi ja varmuuskopiointi.

Lähteet:
fi.norton.com/360-premier-edition/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 08:33

Avastihan mulla pörrää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 12:27

Minullakin on avast.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 18:28

Norton "pakkaa" kaappaamaan koko tietsarin haltuunsa. Minusta ei kelvollinen. Itse pidan F-Securesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2011 - 22:54

Comodo; ilmainen ja tehokas. Sisältää sekä antivirusohjelman että palomuurin. Vain kieli voi olla joillekin ongelma, sillä suomenkielistä versiota ei ole.