Käytättekö tärkkiä silittäessänne vaatteita? Tärkkisuihke liukastuttaa lattian.Kaaduin liukkaalla parketitlla ja loukkasin ranteen

Avainsanat: tärkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 11:12

Joihinkin paitapuseroihin käytän, on huomattavan paljon helpompi silittää ja paidoista tulee ryhdikkäät. Täytyypä olla varovainen ettei suihkuttele ohi kohteen. Myös jotkut viherkasvien kiillotusaineet tekevät lattioista liukkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2011 - 11:53

Joskus olen käyttänyt pellavaatteisiin mutta tärkissä on inhottava haju, se ärsyttää enkä voi käyttää Verdan tärkkiä. Huomasin myös sen että tärkkiä meni suihkutettaessa lattialle ja se aiheutti liukkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:11

en ole tärkin kanssa joutunut pelaamaan .Joten pystyssä pysytty. Sen takia en vahaa lattiaakaa. Villasukalle tosi liukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:45

En käytä olenkaan tärkkiä,kun en edes silitä,kun joskus.Ikävästi käi sinu ranteellesi,toivottavasti parantuu terveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 13:07

En ole enää vuosikausiin käyttänyt..
Silloin kun tein paljon käsitöitä niin tuli tuo tärkki tutuksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 14:15

no eipä tulis mieleenkään - ikuna laittanu enkä laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 16:27

No enpä ole käyttänyt sitten -70 luvun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 18:48

Empä ole laittanut sitten kultaisen nuoruuden jälkeen, kun maidolla tärkättiin alushameitakin.
Mahtoi niissä navetan aromitkin olla mukana, mutta hyvin muista, viuhka silloin vielä kävi.
Kannattaisiko vielä kokeilla vanhaa konstia, jos nuo maalaispapat innontuisivat vaikka saatille.
Eikös se maito pitänyt olla kurria ei mitään rasvapallukoita päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 11:57

En käytä. Varo ihmeessä kaatumista.