Ärsyttääkö Sinua,kun Ylläpito on niin "anonyymi"? Haluaisin tietää enempi mitä on Napsun takana...

Lisätty: 07.02.2011 - 18:04

Kissaäiti,onko ne poistaneet sinunkin siistit toteamukset,outo ilmiö YPlta?????

Avainsanat: kategoria lähinnä napsusta tieto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 13:12

ei kyllä ärsytä.
tällä sivulla on Hra Napsun puhelinnumero, kokeilehan pirauttaa ;)
yritys.taloussanomat.fi/y/na...2070965-8/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 07.02.2011 - 12:48

Liekö tämä Napsu jo saavuttanut evoluutionsa huipun ja on enää krokotiilin tavoin 'elävä fossiili'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 13:30

Niinhän se aina on ja saa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:17

olen ottanut vähän sen linjan että ylläpidon tehtävä on pitää foorumi toimintakunnossa ja suht' koht' siistinä .... vähän niinkuin talkkarin homma ...

tämän tehtävänsä yp. on mielestäni hoitanut kohtuudella, hyvä niin, ja siinä hommassa sopii olla vaikka ihan anonyymi

jos ylläpito rupeaisi jonkinlaiseksi 'kuoronjohtajaksi' tämä olisikin sitten jo ohjattua päiväkerhotoimintaa ja sehän onkin jo ihan toinen juttu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:34

Ei ärsytä. Ei minun taidoilla enempää osaamista ole ,noihin hommiin.Kun on suht sopivan vapaata eikä paimen ole aina tuossa kintereillä. niin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 16:34

Ärsyttää ainoastaan silloin,kun minun siisti toteamus on poistettu,siksi toivonkin,että napsussakin saisi keskustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 17:21

Kun me aina napisemme, olen jo odottanut koska pidetään yt.neuvottelut ja lappu luukulle.
siinähän sitä sitten olisi napsut ja tipsut ulkona kuin lumiukot ja akat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2011 - 18:07

Ei ärsytä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:18

eipä ärsytä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 22:28

Kuuluukin olla anonyymeja. Hyva, etta on puolueeton raati valvomassa napsuttelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 00:56

Ihan hyvä, että Ylläpito on niin "anonyymi", niillä on paljon muutakin tekemistä kuin osallistua näihin meidän juttuihin.
Toimiala: Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (TOL: 62010)
Toimialakuvaus:
(Rekisteröity: 02.11.2006)
Www-sivustojen suunnittelu ja toteutus, internet markkinointi.

Nuo meidän vastausten poistot ei ole "heidän syytä", he varmaan poistavat kaiken mitä joku "hernenenä" keksii pyytämään, ei heillä ole aikaa miettiä sen tarkempia "moraalisia" rajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 09:23

joskus on hyvä ettei kaikkea tiedä....... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2011 - 13:14

Ei minua haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 17:08

Hyviä ja tasokkaita vlokuvia löytyy anonyymiltä.