Voiko saamiaan vastauksia kommentoida? nimim. "ei osaa ja opettelee vasta"

Lisätty: 11.02.2011 - 20:10

No huh, miten tästä nyt parasta valitsee... :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2011 - 06:41

Kyllä voit kommentoida. Lisäät vaan tuon kysymyksesi jälkeen sen mitä haluat sanoa. Tai kirjoitat napsulaiselle viestin hänelle itselleen ja kun vielä laitat ruksin niin se jää yksityisviestiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 22:15

Tottakai. Voit laittaa kysymyksesi lisätietoja kohtaan tai sitten kommentoitavan henkilökohtaiseen postilootaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 09:14

Tottahan toki. Sieltä alkuopista se on tämä mummokin lähtenyt. Auttajia on aina löytynyt, kiitos heille.
Se mikä on toiselle vesiselvää, ei välttämättä ole toiselle. Rohkeasti mukaan, vaikka joskus tulee ajatus
kehtaanko kysyä, mutta kysymällä kylän löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 10:24

Aina kun saat kysymykseen vastauksia ja luet niitä ,tulee mieleesi jotain tai ei ymmärretä, niin heti perään oikaisuja asian suhteen tai mikä tuntuu että tarttis kertoa lisää.Sillei se luistaa hyvin. Tänne vaan tervetuloa ilmaisemaan itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 12:27

Totta kai niinhän tämä toimii oppia ikä kaikki..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.02.2011 - 15:11

Tietysti voi kommentoida myös siinä vaiheessa kun tulee aika valita paras vastaus, tosin harvempi kai niitä kommentteja enää lukee... Viestin lähettäminen sopivalle kohteelle on paras tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 15:16

Kyllä TOTTAKAI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 20:09

Kyllä voit todella kommentoida..jos mielesi tekee. lisäät vaan kysymykseesi kommentin mitä haluat ilmaista..Sehän antaa vaan napsuun kivaa eloa..että olet lukenut vastaukset.
Sitten voit lähettää viestiä myös,kenelle haluat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2011 - 21:29

Voit kommentoida yksityisesti haluamallesi profiilille tai julkisesti. Hienoa, että tänne on tullut uusia Napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 11:37

Ilman muuta.