Oletko koskaan raivona,etkä meinaa pöksyissäsi pysyä?

Minä olen nyt sitä juuri tällähetkellä.Vanhin veljistäni hätäleikattiin vatsanalueelta viime perjantaina kävimme häntä katsomassa sunnuntaina ja hän olikin aika pirteä vaikka puheen kanssa oli vähän ongelmaa,kun hänellä oli ollut nenämahaletku ja siitä syystä kurkku oli kipeä.Maanantaina häntä oli kovasti oksettanut ja tikit eivät pitäneetkään ja haava ommeltiin eilen uudelleen nukutuksessa mistä serasi vakava sekavuustila ja rauhattomuus,reuhtoi kamalasti eikä tiennyt missä on.Menemme tänään käymään sairaalassa ,nyt minua kovasti pelottaa mikä siellä on tilanne tänään.Hän on iältään yli 70 vuotta eikä lähtötilannekkaan ollut mikään loitokas.

Avainsanat: rakkaudesta veljeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 08:30

Olen minä ollut tosi raivona useasti, ja asiaan liittyen isoäitini vuoksi, minä kävin häntä sairaalassa syöttämässä ja juottamassa 3 kk ainakin kerran päivässä, hän kuoli ns. nälkään 72 vuotiaana sairaalassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 08:40

Enpä ole koskaan raivonnut, reagoin kyllä asioihin mutta raivoaminen ei auta, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 09:46

Siitä on kauan, kun olen ollut raivoissani, mutta silloin olikin aihetta. Toivottavasti veljesi paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:45

No onhan sitä tullut jo raivostuttuakin monet kerrat, en muista onko auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 14:36

Meillä päin sitä kutsutaan pituushyppäämiseksi - kyllä, hyppään pituutta tämän tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:12

En edes muista kska olen ollut siitä on todella paljon aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 14:06

Viimeksi tänään, eräs duunikaveri sai mut aivan raivon partaalle, mut nyt olen jo rauhoittunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:56

Toivon voimia veljellesi ja myös sinulle, ja kaikille teille sinnepäin. Toivun itsekin parhaillaan suuresta leikkauksesta, mutta minulla on hyvä vointi tällä hetkellä, ainakin toistaiseksi. Joten ei oikein parane hermostua mistään. Toivotaan että veljesi kunto kohenee. Leikkaukset ovat joskus raskaita asioita.