Joudutko työsipuolesta matkustamaan ulkomaille?

Teetkö sen mielelläsi vai onko se vain välttämätön pakko?

Avainsanat: työmatka ulkomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 14:53

Kyllä vaan, määrä vaihtelee vuosittain. On vuosittain toistuvia asioita joihin osallistun ja mielelläni.
Huviahan ne reissut eivät ole, siellä täytyy olla jotain sanottavaa/esitettävää, ja ohjelma on aina tiivis.
Vapaa-aikoina teen sitten erilaisia reissuja ja ne voi valita ihan mieltymystensä mukaan.
Toisaalta en haluaisi työtä jossa istun yhdessä paikassa ilman mitään kontakteja ulkomaailmaan. (jos joutuisin kirjanpitäjäksi, se olisi loppu!).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 12:12

En enään. Aikaisemmin se oli ihan kivaakin useimmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:13

Olisipa ihana sellainen työ, mutta matkustan oikein mielelläni vapaa-aikana ja lomilla. Uutta matkaa pitää jo alkaa miettimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:14

reilut komekymmentä vuotta sitä tuli harrastettua

siinä on puolensa kun se 'leipä on pieninä murusina' ympäri maailmaa,

tulee käytyä monessa paikassa joista tuskin olisi muuten edes kuullut,
tulee oltua poissa kotimaisemista enemmän kuin ehkä terveellistä

itse hommani valitsin, turha siitä valittaa .....

valperi-ontheroad.blogspot.c...s-and.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:29

Alvariinsa ulkomailla/maille matkalla,kun olen työssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:47

ei ole kuulunut työsopimukseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 19:53

Tuskin nuo eläkeläisiä sinne palkkaavat, ellen EU-edustajaksi innostu pyrkimään seuraavissa vaaleissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 19:57

Menisinhän minä mielelläni, mutta on työmatkoilla tyydyttävä vain yhteen tai kahteen Suomalaiseen kaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 20:03

Sen verran on kokemusta ulko- ja kotimaan työmatkoista, että ei onneksi, matkustelen mieluimmin sinne minne huvittaa ja määrään aikatauluni itse. Työni ei ole elämäni sisältö vaan toimeentulon hankinnan väline - rakastan sitä elämää mikä on työajan ulkopuolella eli perhe, ystävät ja harrasteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:36

En ole joutunut, veljeni matkustaa joka maailman kolkkaan on tälläkin hetkellä Dominikaanisessa tasavallassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:21

Kyllä, joskus pakosta joudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:39

Yhden ainoan kerran olen ollut työni takia ulkomailla..Siintä on kyllä jo 20 vuotta aikaa..Kävin tutustumassa viinitilaan..se oli opintoreissu.
Nykyään vaan täällä kotikulmilla työskentelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 11:05

En onneksi joudu työmatkoille ulkomaille