Olettekos saaneet terveisiä "evakoilta" ?

joku tässä jo kerkesi huolestuneena kysellä Hurjatasta, tässä terveiset :

"Hengissä ollaan. Tulin juuri Saksaan. Hurghadassa vähän pelotti, vaikka näkö- eikä kuuloetäisyydellä mitään tapahtunutkaan. Ihmettelivät äkkilähtöäni, mutta siellä ovat ilmeisesti tottuneet siihen, että tällaista sattuu. Ruokakauppa ryöstettiin, netti ei toiminut, pankit suljettiin jne. Meniköhän maa taas 10 vuotta takapakkia, saa nähdä. Mutta takaisin menen heti, kun tilanne on rauhoittunut.

Kiitokset huolestumisesta, on se kiva, kun on ystäviä... "

(hurjatta - 31.01.2011 klo 23:29)

Avainsanat: egyptin evakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 10:20

Joo... hyvä kun pääsee turvaan... itse olen sen verran "pelokas" etten esim. Egyptiin ole vuosiin mennyt tai sellaista edes ajatellut, levottomuuksia on ollut, ovat käyneet matkailijoiden kimppuun Kairossa jne.
Maassa on retkiä pitänyt tehdä luotettavan turvahenkilöstön kanssa, niin kertoi työtpveri joka oli siellä vuosia sitetn. En välittäisi sellaisesta ollenkaan.
Nämä ovat siis omia ajatuksiani asioista, ei kohdistu keneenkään muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 11:19

Kiitos Valperi tiedoista. Minähän se olin Hurjatasta huolissani. Dubaissa telkkari näytti vähän ajan välein uutisia Egyptistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 11:23

Kyllä on tuota Egyptiä seurattu..Hyvä että on turvaan päässyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 11:47

Hyvä että hän on kunnossa ja pois sieltä Hurgadasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:09

Kyllä minullakin kävi Hurjatta mielessäni ja nyt on kiva tietää,että hän on turvassa.Kiitos terveisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:28

Kiitos viestistä valperi,melkein ehdin itsekin kysellä!Kuulostaa realistiselta 10vuoden takapakki,toivotaan parasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:49

Kiva kun kaikki piiriläiset" ovat ehjänä ja kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:57

kiva oli kuulla ,et ei ole napsuystä'välle mitään sattunut .....serkkuplikkakin ehti just alta pois , nyt ne jotka sinne 2 tuttava perhettä olivat suunitelleet menevänsä .. ovat saaneet uudet matkat kanariansaarille , jot sen puoleen ei tarvii minunkaan olla huolissain ....muuten tuo tilanne siellä on aika huolestuttava ja kaaottinen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 19:55

Ihan näinä päivinä mietinkin vieläkö hän on siellä Egyptissä. Hieno homma että pääsi sieltä pois turvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 20:09

Suomen armeija ennakoi tilanteen kun lähetti sotalaivan oikeaan paikkaan. Ovat jo menneet Zuetsin kanaalista läpi. Olis hurjatta pyrkinyt messitytöksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 20:10

Hienoa, että Hurjatta on turvassa. Toivottavasti pääsee toiveensa mukaan palaamaan tilanteen rauhoituttua.

Minä olen ollut sen verran arkajalka, että olen vain kerran uskaltautunut koko maahan, vaikka historia kiehtoo todella paljon. Pari vuotta sitten piti lähteä sinne ympäripyöreitävuosia viettämään, mutta silloinkin oli jotain ja matka jäi. Haaveissani olen kyllä tehnyt jo monta kertaa omatoimimatkan historialliseen Egyptiin. Toivottavasti se jonakin päivänä toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:22

Ihana kuulla että Hurjatta on turvassa. Onneksi hän lähti ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:42

Minäkin vasta yhtenä päivänä jattelin Hurjattaa..Hyvä että on turvassa.