Jumppikselle ja muillekin kysymys:Lähtisittekö kävelylle tänne?Vaikka pitämään kädestä kiinni?

www.yourdailymedia.com/video...atch/8635/

Lisätty: 31.01.2011 - 01:15

Missä pyydys,tää on yrittänyt selvittää EU-direktiivien mukaisia reittejä?Oliskohan jossain EU-turva-alueen ulkopuolella...kuka keksii,kertoo pliiz!

Avainsanat: kimppakävelylenkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 23:43

Betonointi vähän rapautunut ja kaiteet ruosteessa, muuten hieno polku ;-)
En kyllä videoisi kävellessä.

Lisätty: 31.01.2011 - 13:26

channoff 03/31/2008 @ 11:05 pm
Camino del Rey has been closed down for many years now due to several people falling. Last it was open to public was 1998. Those people are up there illegally.

Tuo polku on ollut suljettuna jo vuosia, useiden putoamisten takia, viimeksi avoinna 1998. Nuo ihmiset ovat siellä luvattomasti. Sijainti on Espanjan Malagan lähellä (in El Chorro, near Álora in the district of Málaga, Spain).
Selostus: en.wikipedia.org/wiki/Caminito_del_Rey

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 21:27

olenpa kulkenut aika lailla samanlaisen polun (vähä vähemmän portaita ja betonia) muulilla ratsastaen ....

jos lupaat olla vikuroimatta enempää kuin se saakelin muuli, niin ei muuta kuin menoksi .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 22:20

Asbestosis bulmonum keuhkojeni kanssa "betonimestarina" en lähde noin epävarmoille poluille. Kiitti tarjouksesta!
Missähän mahtaa olla tuollainen pyydys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 22:21

En lähde tuonnekaan, heti huimasi kun sen korkeuden huomasin, voisin liian nopeasti sen alastulon suorittaa ja olisi viimeinen alastulo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 00:55

ei en lähtisi, kyllä alkusijoilleni jäisin. On aika hurjan näköistä, vaikka on jotenkin kaiteitakin.
Välillä oli kaiteetontakin, mutta poden jonkinasteista korkeanpaikan kammoa.
Jos on 7 -kerroksinen talokin ja menen parvekkeelle en voi mennä kaiteen viereen.
Minule tulee heti semmoinen ajatus mieleen, että jos sekoan ja hyppään alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 03:04

Laskeskelin tuossa katsellessani vähän urakkatarjousta, mutta en kuitenkaan taida viitsiä tarjota.
Tuonne pitäisi kuskata tonneittain rautaa, hiekkaa ja betonia edes hätäaputasoista remonttia varten.
Työllehän täytyy aina antaa takuu, jota en kyllä suostuisi antamaan, ellei koko polkua rakenneta täysin uudestaan.
Rupsahtakoon rauhassa tuo polku minun puolestani. Varmaan siitä kuljetaan vielä viidenkymmennen vuoden päästäkin, vaikka tuskin remontoidaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 09:24

Eipä kovin kuninkaalliselta tämä polku enää näyttänyt (El Caminito del Rey, Malaga, Espanja). Tykkään vaeltaa vuoristopolkuja, mutta rajansa kaikella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 09:25

Missä tälläinen polku sijaitsee?Minulta jäisi käymättä,en menisi yksin enkä kaksinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 16:07

Kyllä lähtisin...sen verta kokemusta on kimuranttisista ja vaarallisista poluista sekä vaikeasta maastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2011 - 13:56

En lähtisi mistään hinnasta. Hurjan näköinen reitti. Hyvähermoisia tyyppejä nuo kävelijät.