Oletteko lomailleet tälläisissä paikoissa?

www.slideshare.net/rothi/url...esentation

Linkistä klikaten, myös ikkuna täysille ja kiinnittäkää istuinvyönne!

Avainsanat: ihmettä minusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 17:57

Kaikki käymättä ja ainakin fillarin jättäisin sieltä kallionkielekkeeltä kotiin, vaikka muuten voisin käydäkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 17:14

Minua alkoi huimaamaan jo ensimmäisissä kuvissa, eli en ole lomaillut tuollaisissa paikoissa, enkä aio tulevaisuudessakaan lomailla noissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 17:19

En,vielä ja tuskin NOIN extreemiä halajankaan.Ensteks,en luota tekniikkaan niin paljon,että keikkusin istuimessa pilvenpiirtäjän katolta.Toiseks pelkään korkeita paikkoja niin paljon,että ajelisin temppufillarilla rotkon reunalla.Nur das gewöhnliches,bitte!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 17:25

Tuskin mua alkoi todella huimata...
Kiitos ei!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 17:50

Ei koskaan, kuunaan eikä milloinkaan tällaiseen huimapäitten hommaan riitä meikäläisen kantti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 17:53

Kiitos ei minulle moisia elämyksiä.
Olen kiitollinen siitä, että en töissä tippunut mistään. Laki kun kieltää käskemästä työntekijöitä vaarallisiin paikkoihin, mutta minuahan ne lait eivät koskeneet, joten siitä vain kipuamaan mitä kummallisimpiin paikkoihin pakillinen työkaluja ja rinkallinen varaosia mukana.

Tässä taannoin eräs seurueen miehistä jäi alpeilla viimeisestä köysiratavaunusta ja eräs hurjapäinen italiaano läksi suutuspäissään hakemaan häntä autolla sora lentäen ties millaista kinttupolkua pitkin. Alas päästyään kalmankalpea turisti sanoi vain, että tästä lähtien hän matkustaa vain Alankomaihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 18:47

Voi hurja,voi hurja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 18:55

pitäydyn mieluummin ihan tavallisessa 'luomulomailussa'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 19:59

Ei ole osunut yhteenkään lomareissuun. Ainoa mikä noista kiinnostaa on Grand Canyonin Sky Walk. Saataisi olla, että kierroksen joutuisi heittämään neliveto päällä eli kontaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 01:32

Norjan Stegasteinin "näköalaparveke" muistuttaa (vähän) tuota yhtä parveketta
www.visitnorway.com/en/Produ...?pid=47186
www.google.fi/images?q=stega...mp;bih=630

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 15:41

ei pysty !! jalat kun irtoo maasta - tulee panicue.