Onko teidän riesana ollut sähkökatkoja nyt lähiaikoina?

Syksyllä oli meillä viimeeksi sähköt poikki eräänä sunnuntai aamuna,majavat olivat saaneet sen aikaan.Minulla on serkkutyttö mäntyharjulla ja hänellä on siellä maatila missä on karjaa,sähköt heillä poikki vähänväliä ja silloin ei tule vettäkään,mikä on karjanhoidossa elinehto,kamala tilanne niin monen kohdalla.Saa olla kiitollinen,että vielä on sähköt pelanneet.

Avainsanat: sähkökatkos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 09:13

onneksi ei ole ollut viimeksi kuin kesällä ukkosen tempuista johtuva. vielä ei ole lumi haitannut eikä puut kaatuneet linjoille lakeuksilla. ja toivottavasti ei tulekkaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 09:37

Ei ole meilläpäin sähköt reistailleet, juuri eilen ajattelin että mitäs jos sähköt olisi monta päivää pois kuten sielläpäin on ollut, mihin sitä menisi majailemaan siksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:35

eipä täälläpäin juurikaan löydy noita avolinjoja eikä niinollen myöskään esiinny noita ongelmia joista monet ovat viime päivinä saaneet kärsiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 11:13

Eipä täällä meidän pienessä maaseutukaupungissammme ole ollut katkoja.
Ympäristössä voi mökeilllä olla. en tiedä sitä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 12:47

Meilläpäin sähkökatkot ovat hyvin harvinaisia, mökilläkään eivät ole olleet riesana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 14:39

Ei todellakaan ole ollut edes vähäistä mies muistiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 17:29

Ei ole ollut. Mutta tänä aamuna oli meidän pikkutien päästä, mikä 1km, 200m ihan ummessa lumesta, posti oli jalan pitänyt laatikkoon tuoda isolta tieltä.Tuuli oli pistänyt puhaltaen, kaiken lumen tielle.Yksi latvus makasi tien päällä .Minkä kävimme karsimassa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:28

Ei kuulu meillä luontaisetuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 12:06

Eivät ole poikki kuin vähän aikaa ja tietysti Emmen aikana,mutta ei ole tyylinä valittaa pikku asioista,se on kaupunkilaisten hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:00

Ihan ne normikatkokset joita on viikottain.