Vastaantuleva tuttavasi ei tervehdi. Mitä ajattelet ?

Avainsanat: tervehdys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 15:20

Ei huomannut tai oli niin ajatuksissaan, taikka silmälasit eivät olleet silmillä, minäkään en aina huomaa tuttaviani kun vastaan tulevat em. syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 14:53

Luultavasti ei huomannut minua. Joskus ihmiset ovat niin ajatuksissaan, etteivät välttämättä noteeraa ympäristöään.

Jos kyseessä olisi eräs esimiehistämme (nainen) ajattelisin, että taitaa olla se aika kuukaudesta. Hänellä on tapana ohittaa alaiset kuin ilmaa silloin kun on sillä tuulella. Tämä lähinä huvittaa meitä. Toisaalta hän yrittää näytellä hyvin empaattista ihmistä, tässä puuttuu se kuuluisia tunneäly, jota ei kirjoista opita. Välillä hän tsemppaa ja on ylitsevuotavaisen ystävällinen, mutta hymynsä ei koskaan ylety silmien tasolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 16:19

Voi niin tapahtuu monasti, mutta ajattelenko siitä mitään, sillä itse keskityn kulkemaan vain ainoastaan
jalkoihini katsomaan. Vasemmat näkökentät ovat poissa, joten sillä puolen kulkijat jäävät armotta
tervehtimättä minultakin. elleivät sitten tartu hihaan kiinni.
Oli minulla samassa rapussa seinäntakana rouva,jonka kanssa asuimme 17 vuotta seinänaapurina.
Olin ilmaa, ei edes samaan hissiin sopinut tulla.
Se oon noloa kun kadulla tavataan, kun ei tiedä potkisisko koiranpaskoja tieltä vai katselisiko
metsän puita, ettei vaan sellaisen ihmisen tarvitse tätä nöyryyttävää elettä tehdä.
Se on tyhmyyttä. Nyt kun asun täällä kotipitäjässäni, vieraanikin jotka käyvät Helsingistä sanovat
että on täällä ystävällisiä ihmisiä kun vierastakin tervehditään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 16:53

"no kas kummaa, onkos iso-D iskenyt tuohonkin ?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:36

En suutu, ajattelen että hän ei ehkä huomannut. Koska itselleni käy useasti näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 18:43

En mitään,sattuuhan noita tilanteita,omissa ajatuksissaan ja oloissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:45

Jos noin sattuu niin itse myös jätän tervehtimättä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:45

Voihan tulla vastaan eikä huomaa..mutta jos useamman kerran jää tervehtiminen..tulee mieleen mistähän on suutunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 22:15

Ajattelen hänen olevan yhtä sokea kuin minunkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:27

Ovathan ihmiset toisinaan omissa ajatuksissaan ja koko ympäröivän maailma ulkopuolella. Sitähän sattuu itse kullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:44

ilmeisesti ei nähny - jos syynä joku muu asia, selvinnee sitten joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:39

Ihmiset kulkevat omissa ajatuksissaan, eivätkä aina huomaa tuttua vastaantulijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 20:36

Jos huomaa eikä silti tervehti, olen ilmeisesti syönyt hänen eväänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 08:47

Täällä kaupungin ruuhkassa kun joku tuttava tulee vastaan, ei välttämättä huomaa kumpikaan, joutuu vaan väistelemään ettei tule törmäystä. Kyllä tervehtivät aina, myös sellaiset joita en heti muista kuka lienee kyseessä. Se ettei kaikkea aina huomaa on inhimillistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:26

On suuttunut tai ajatuksissaan. En mene kyselemään kummasta on kyse.