tunnetko naapurisi, tiedätkö miten naapurissa eletään ?

sneezl.com/only-in-russia/

Avainsanat: naapuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 08:46

Rentoa menoa naapurissa sinun kuvissasi.Kyllä tunnen montakin naapuriani ja muutaman kanssa kyläilemmekin.Tämä talo missä asumme on hiljainen talo,vaikka kuudet asukkaat ovat itänaapurista kotoisin.Pihassamme kuuluu enemmän venäjän kieltä,kun suomalaiset on hiljasempia.Olemme vanhimmat asukkaat tässä talo rykelmässä olemme asuneet tässä liki 20 vuotta,että monenlaista naapuria on kerennyt meillä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 00:08

Toinen asunto on tyhjillään usein miten... asunto toimii taiteilijan työhuoneena ja toisella puolella asuu kaksi miespuolista henkilöä ja iltapesut hoidetaan kello 11 aikaan ja peseytyminen kestää 2minuuttia ! :) että sen verran olen tutkimuksia naapureistani tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 00:20

Meillä on niin hiljaiset naapurit, ettei heidän tekemisistään tiedä paljoakaan.Tois(tai)seksi en ole kerrostalokyttääjäyhdistyksen jäsen, joten saavat olla rauhassa uteluiltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 01:04

Tunnen useankin naapurin, seinänaapurini on kuuromykkä vanhempi mies...
On tullut tilailtua hänelle useinkin ambulanssia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 04:05

Sinulla oli hauskoja kuvia, naurussa pidättelemistä. Tosin kävin tuota kurjuutta vastikään katsomassa, ei se paljoa tuosta heittänyt. Rajantakana on vähän erinlaiset elintavat mitä meillä.

Mutta kyllä minä nämä kotomaan naapurini tunnen, siististi elävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 09:26

Hyvän päivän tuttuja, talossa on enimmäkseen vanhoja asukkaita ja 0,50 cm vahvat seinät.
Ei ole häiriöitä, jonkun kanssa juttelen , jos satun yhtäaikaa samoille holleille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:03

Kyllä minä naapurini tunnen ja aina jutellaan kun nähdään, kesällä päivittäin kun pihojamme hoidellaan ja jos matkoilla ollaan niin vähän talon perään katsotaan ettei mitään asiattomia kuljeskele tontilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:43

Meillä ei ole naapuria on kyllä 1km päässä mutta en elämästä tiedä mitään. Lähin mökki 300m mutta ei vakituista asutusta. Jos ovat joskus siinä kutsuuvat meidät sinne käymään.Tuo viimeinen kuva oli hyvin kutkuttava, mieheni sanoi että hänen vanhemmillaan olli samallailla lastattu auto tomaateilla kun menivät torille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 11:51

En muuta osaa hänelle sanoa kuin; "Hospoti bomiloi"

Hyviä olivalluksia veli venäläisillä linkissäsi....!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 18:32

Ulkonäöltä tunnen .Toinen tervehtii, toinen ei vastaa tervehdykseeni. Kaupunkikerrostalotyyliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2011 - 19:29

Yritän pysyä omalla reviirilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 22:26

Kyllä oli hauska katsella noita kuvia...Kyllä on tarkka tieto naapurista,jonka kanssa ei tule kukaan toimeen ..Onneksi toiset naapurit ovat sopuihmisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 09:55

Kyllä ne on tutuksi tulleet monien asumisvuosien jälkeen. Toiset enemmän ja vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:24

Kaupungissa tunnen kyllä lähimmän naapurin (ja muutaman muunkin) ulkonäöltä. Talossamme tervehditään kaikkia, poikkeus on yksi ulkomaalasitaustainen, ei eurooppalainen pariskunta, he eivät tervehdi ketään.
Maalla taas tunnemme lähinaapurit oikein hyvin, samoin monia kylän asukkaita.
Rennosti eläviä huithapeleita ei onneksi ole naapurustossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:46

peltojen perusteella voisin päätellä että naapurini on maanviljelijä ;)
en halua tietää naapureista liikaa -kerrostalossa asuessani mitä hiljasempaa, sen parempaa. hyvissä väleissä on hyvä olla -tiedä vaikka joskus tarttis apua.
eilen katoin kuinka naapuri tuli traktorin kanssa päästämään jonkun ajelijan pinteestä kun kinostanut tielle ja jäi jumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:36

Kyllä tunnen ja asukastoimikunnassa toiminen jo useampana vuotena on tutustuttanut mukaviin naapureihin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:11

Yhden asukkaan tunnen tässä talossa. Vaihtuneet niin usein kymmenien vuosien aikana. Itse pysyn paikallani.