Virallisesti hauskimmat. Kuinka kauan alivaltiosihteeri on hauskuttanut suomalaisia?

Olemme kuin heinäseipään nielleet rautakanget.

Avainsanat: avainsana voisi olla viihdekin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 13:59

" Alivaltiosihteeri - Suomen virallinen ohjelma starttasi Radio Mafian kanavalla 6. kesäkuuta 1990 ja aitä esitettiin keskiviikkoisin klo 14.03-15.00. Uusinnat esitettiin lauantaisin 14.03-15.00. Jotain muutoksia joinakin vuosina saattoi olla, mutta edellämainitut kellonajat olivat yleisimmät

Vuoden 2003 radiouudistuksen johdosta ohjelma siirtyi Radio Suomen ohjelmistoon ja ohjelma siirtyi sunnuntaille. Myös YleQ esitti ohjelmaa koko olemassaolonsa aikana vuosina 2003-2006.

Nykyisin Alivaltiosihteeri - Suomen virallinen ohjelma lähetetään perjantaisin 23.03-00.00 ja uusintana sunnuntaisin 14.03-15.00 "

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta kaikilta, Ja Papaiti arpa kuutio suosi Sinua nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 15:24

Alivaltiosihteerin vitsit joskus ihan puuta heinää harvoin natsaa nasevasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:36

parikymmentä vuotta ovat hauskuuttaneet. Enää ei heidän jutut naurata niinkuin aikanaan naurattivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 16:26

hyväkin viini väljehtyy
paraskin vitsi vesittyy uusintakertojen myötä

parikymmentä vuotta samalla konseptilla on jo sinänsä aika raju saavutus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 20:09

Kuulun niihin heinäseipään nielleisiin rautakankeihin. En ole ikinä löytänyt mitään hauskaa alivaltiosihteerin jutuista. Silloin tällöin on osunut korvaani ja olen sulkenut korvani välittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 08:06

Minusta olivat ihan hyviä. Nykyään ei tule juuri kuunneltua. Liikan Jyrkin kanssa oltiin samalla luokalla, olen ehkä puolueellinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 08:13

Olen satunnainen kuuntelija. Ohjelmaa varten en radiota aukaise, mutta tulkoon jos on tullakseen. Aikansa kutakin voi sanoa. Parisenkymmentä vuotta ovat pulputtaneet radiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:45

Alivaltiosihteeri aloitti yhtyeenä 1985 ja sen perusti neljä tamperelaista opiskelijaa. Ennen Alivaltiosihteeriä yhtyeen kaksi perustajajäsentä Pasi Heikura ja Jyrki Liikka soittivat yhdessä Ankara -nimisessä yhtyeessä. Yhtyeen nimi muuttui lopulta Alivaltiosihteeriksi. Mukaan yhtyeeseen tulivat myös Simo Frangén ja Satu Kurvinen. Yhtye levytti Hiljaiset Levyt -nimiselle levy-yhtiölle ja sen tuotanto oli huumori- ja parodiapohjaista. Bändi esiintyi lukuisia kertoja myös tv:ssä ja keikkamyynti oli varsin hyvää. Vuonna 1990 laulaja Satu Kurvinen päätti lähteä yhtyeestä ja hänet korvasi Matti Toivonen. Yhtye toimi aktiivisesti aina 1990-luvun puoleenväliin saakka. Sen jälkeen se meni "telakalle" ja on siitä lähtien esiintynyt vain harvakseltaan. Yhtyeen vuosien 1986-1991 levytystuotannosta julkaistaan tammikuussa 2011 kahden cd:n kokoelma Valtakunnan arkisto - Kootut levytykset 1986-1991.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:29

En tiedä, tiedän vain mistä on kyse. Ei ole suosikkejani. Olisko 20 vuotta ollut tapetilla, vahvemmin tai heikemmin?
Huumorin pitää olla älykästä, silloin se puree!