Oletteko kuullut (kolmannen version) Tapio Rautavaaran "Korttipakasta" - eräässä firmassa ?

Laittaisitko kopion tästä työpaikkasi seinälle ?
nakokulma.net/arkisto/index....ic=13524.0
sama www.ihmiskunta.org/wp/?p=296
alkuperäinen www.youtube.com/watch?v=b3Ety7hbPmM

Avainsanat: korttipakka tapio rautavaara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 05:27

Nämä olivat uusia, mutta sairaanhoitajista olen nähnyt saman tapaisen korttipakan. Jos laittaisin työpaikkani seinälle, se saattaisi saada nopean lähdön. Meillä on palkitsemisjärjestelmä, jota voisi verrata Jussi Raittisen lauluun, jossa kalansaaliskin jaetaan vaikkei ihan tasan, saa soutaja perkuujätteitä kasan...

Silloin, kun olin nuori ja rohkeampi koristi työhuoneeni seinää ainoa oikea organisaatiomalli, jossa isolla pomolla on pyhimyksen rinkula päänsä päällä ja hän ojentaa käden suudeltavaksi organisaatiossa seuraavalle alemmalle tasolle ja näin jatketaan siihen saakka, jolloin ei enää ojenneta kättä vaan ruskeakieliset ovat vain jäljellä. Se taitaa olla se ainoa oikea organisaatiomalli.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 01:49

En ole nähnyt, enkä ole kuullut kenenkään laulavan.
Nelosta kysyttiin minulta tänään, enkä osannut vastata. Espanjaksi. Tuskin edes suomeksi.
Seiskasta muistan, että olen taksikuski, kokki, siivooja ja palvelija.
Kuninkaasta tulee mieleen, että joku se on. Google varmaan tietää?

Paikallisradio soitti taas mainion kappaleen; www.youtube.com/watch?v=Mwz3sFe2N-Q
Ensimmäiset 45 sekuntia osui aika kohdalleen. Tuulikin on nyt niin kylmää, että näin eräänä päivä ruokintapaikalla pingviinin. Tosin vain eläintarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 08:15

Enpä taida työpaikkani seinälle ripustaa, ei onneksi aihetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 08:44

Onneksi en olle työelämän parissa. Muuten voisin kyllä sen taululle livauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:55

Jotenkin oli tutun oloinen. Neljännen version voisi vaikkapa tuo meidän sananikkari pappa4 tehdä meistä napsulaisista. Tulisi todella mielenkiintoinen tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 10:17

en ole kuullut aikaisemmin. Hyvä juttu. En kyllä aikoinaan olisi työpaikkani seinälle vienyt tuota, olisin
seuraavassa ovenavauksessa ollut pihalla haavi auki.
Kerrroit ,että se on hengellista juttua ja musiikkia, minä en osaa yhdistää sitä siihen, mutta en ole pahoillani vaikka hengellisesta asiastakin tehdään parodiaa, kunhan se ei mene henkilökohtaisuuksiin.

Lisätty: 26.01.2011 - 17:27

anteeksi Putte_46, minun moka, et todellakaan sanonut Sinä vaan se oli siinä linkin jutussa.
No eiköhän tästä selvitä, kun luin ne pätkät jäi vain mieleeni kysymyksesi ja olin epätarkka
ja yhdistin sen Sinun sanomana. Aina tapahtuu ja sattuu, olen pahoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:28

Tää on uusi versio ja aika lailla totuuden mukainenkin vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:36

Kaikkia voi tauluksi ripustaa. Miksi ei. Hauskoja lukea.Tein 50v.aalle oman version yhdestä neitokaisesta ja luin sen 100 henkilön läsnäollessa. Sain aploodeja. Niin taulu meni synttäri neidin seinälle muistoksi.Oli kuulemma tosi hyvä kuvaus neidosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 16:46

on se senverran näppärä oivallus (Rautavaaran korttipakka) että se on innoittanut useammankin viisunikkarin sovittelemaan omia tarinoitaan samaan muottiin

vuosia sitten meillä oli firman pikkujoulujuhlissa esittelyssä ihan ikioma versio joka muutaamaa tosi tosikkoa lukuunottamatta sai valtaisan kansansuosion osakseen,

(enpä nyt tähän hätään tekstiä löytänyt ja tuskinpa se ulkopuolisista niin hauska olisi ollutkaan)