Aika nuori isoisäksi, vai mitä sanotte? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...8_ul.shtml

Avainsanat: nuori isoisä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 21:19

Voi, voi meitä ihmisiä, vietti on annettu ja liian nuorena sitä aletaan käyttämään, sosiaalirahalla koko perhe elää jo nyt, tuntuu että ei tulevalla vauvalla ole hyvät edellytykset kunnon elämään vaan sitten on jo 3 polvi sosiaalirahalla elävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 22:31

Taittaa olla tarve päästä ennätysten kirjaan. Ei siihen muuta selitystä voine olla. Ei hosumalla yleensä hyvää saa aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 01:53

Minusta aika järkyttävää, ei 14 vuotias sovellu vielä äidiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 02:02

Liian nuori.
Kuukkeli, pahanilmanlintu pukkasi jonkun serbialaisen 26-vuotiaan.www.youtube.com/watch?v=jtEo_jwr1uU Tuskin lienee sekään maailmaennätys, jos etsitään itämailta ja Afrikasta? Lapset eivät ilmeisesti enää osaa leikkiä puuleluilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:31

Nuori on, mutta ei taatusti maailman nuorin. Voi lapsiparka, itsekin vielä lapsi ja toinen on vielä onnellinen isoisyydestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 10:11

Jopa isäksi aika nuori, saati sitten "ukiksi". Noitahan löytyy....on tietysti hyvä itsensä elatuskeino jos ei normaali elämä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 10:25

No "vahinko" ja "vietti" mikä se sitten olisi. Hieno homma, että lapsen annetaan syntyä, eikä tappaa.
en usko , että minun leipäni kapenee yhtään enempää kuin jos sitä sosiaaliapua syö pikkuihminenkin,
joka on toivottu maailmaan. Meidän jokaisen elämä oli kirjoitettu kirjaan jo ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut. Tuomarin asemaan en ryhdy, niitä valtuuksia minulla ei ole.
Toivon vain mielessäni myönteistä käännettä työ-, sekä muissa asioissa.
Maailma on niin ihmeeellinen paikka ja tapauksia täynnä, että kukapa niistä selvän ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 13:39

ihminen ikävä kyllä pystyy lisääntymään ennenkuin aivot on samalla tasolla. näistä pitää sitten setviytyä parhaiten miten pystyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:25

En ymmärrä että lapset tekevät lapsia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:44

Kyllä on nuorta elämää. Mikä mahtaa olla päämäärä. Onni ja onnellisuus on ihanaa, mutta ymmärtääkö ja kestääkö. Onnea heille kaikkea, mitä ikinä maa kantaa ja antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 16:49

kun koulut ei kiinnosta ja sossulla elää niin on aikaa puuhastella vaikka uusia sukupolvia heti kun värkit on siinä kunnossa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:08

Tämä on sitä,että lapset ovay nykyään vain kavereita ja unohdetaan vanhemmuus.Tiedän äidin joka käy töissä jne,mutta ostaa alkosta viinat tytölle 15v.Juovat myös yhdessä tai koko suvun voimin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:11

Ihan kamalaa. Se 14 vuotias on itsekkin lapsi vielä ja rupeaa lapsia puskemaan maailmaan, ei mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 21:00

Kyllä aivan liian nuoria..jos 14 vuotias tulee äidiksi ja 29 vuotia tulee isoisäksi..Lapsihan on 14 vuotias...ei kyllä sovellu äidiksi.