Viekö Sinun mielestäsi Napsu aikaa päivästäsi liikaa?

Minulta tuntuu vievän, olin eilisen päivän poissa koneelta ja nyt olen monta tuntia istunut napsun vieressä. Tiedän, että on vapaaehtoista, mutta tuleeko tähän himo? Onneksi ei maksa kuin aikaa.

Avainsanat: napsun napsuttelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 22:14

Kyllä se hyvin nopeesti vie. Se on siinä kun en tätä konetta oikein hallitse. Osaisi näitä juttuja niin ei tarttis pähkäillä turhia.Mutta onhan tilaisuus laittaa kiinni. Minusta kauheen kivaa tämä on. Kyllä liikkuakkin pitää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille kaikille. Minä olen niin hidasälyinen, että vie liikaa aikaa minulta tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 19:42

Napsuttelu on ihan kivaa en koe että vie liikaa aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 20:40

Ei vie liikaa minun aikaani kun minulla ei muuta ole kuin liikaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 20:46

Ei vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 22:10

Ei ole napsu ollut rasite. Senhän voi aloittaa ja lopettaa milloin haluaa. Onhan se tietynlaista "huumetta". Pidempi aika pois napsuttelun parista aiheuttaa kyllä vieroitusoireita ainakin minulle.

Napsu jossain kaukana siellä.
virkistyn aina napsuttelun tiellä.

Napsuttelenkin joka säällä,
etttä pysyisin hyvällä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 00:56

pysyypähän poissa muusta pahanteosta sen aikaa kun napsuttelee .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 01:57

Ei vie aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 02:23

Ei päivästä, yöstä ehkä vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 07:37

Kun aikaa on vielä, niin ei vie?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:24

Ei todellakaan, täällä on tosi hiljaista verrattuna siihen aikaan kun itse tänne tulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 11:43

Haluaisin viettää täällä aikaa PALJON enemmän kuin mihin minulla on nyt mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 13:39

jokunen minuutti viikossa ei ole paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 14:29

Napsuttelen, kun tuntuu siltä. Vastaus on lyhyt ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:02

Saapi istua pakkaspäivinä,kun reumatismi kolottaa...kerkii kesällä ja keväällä touhuta risukko hommissa ja muissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:14

Tämähän on hauskaa puuhaa. Olen silloin kun huvittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 21:51

Silloin kun on aikaa kiva olla napsussa..eli ihan mukavaa ajankulua..