Suraatteko TV2:n Uusi päivä -sarjaa?

Avainsanat: uusi päivä tv2

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 09:48

Kyllä välillä tulee katsottua kun muistaa.No kyllä se menettelee vaikka ei kovin minun makuuni ole.

Kysyjän kommentti

Sama täällä. Poika pääsi sinne kahvilaan esiintymään yhdessä sarjassa ja siksi oli pakko hiukan seurailla. Ei oikeestaan yhtään huono sarja. Vanhoja hyviä näyttelijöitä sekä nuorta meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 20:56

Ei ole tullut mieleenkään ja jos sattuisi tulemaan menisi äkkiä pois. Minusta turhanpäiväinen ohjelman täyte. Katsokoon ken haluaa minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 21:58

Peesaan pappaa,enkä edes tiedä moisesta sarjasta,niitähän tulee ja menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 22:30

en minäkään ole edes kuullut koko sarjasta (en muuten paljoa muistakaan sarjoista sitten Peyton Placen) joten en seuraa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:52

Kuullut olen, mutta en katso. Tosielämän sarjat - siis livenä tapahtuvat ovat lähennä sydäntäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:04

Joskus sattuu olemaan tuo kanava päällä ja syrjäsilmin tulee katseltua kuin kuunneltua..
Ei innosta vakituiseen katsomiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:05

Koskaan kuullutkaan - saati nähnyt tuon nimistä TV-ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:36

en seuraa mitään tv.sarjaa ,paitsi uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:53

Minäkin peesaan PateT:n lailla papan kommenttia ja totean että eipä tee mieleni katsella moista hömppää kun kerta sen lähetysaikan voi tehdä jotain järkevämpääkin kuin tuijotella tv-kakkosta. Katsokoon muut jos haluaa, minä en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:11

Katson, jos sattuu telkku olemaan auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:21

En seuraa mitään sarjaa tällä hetkellä. Pako oli sellainen sarja, että se oli pakko katsoa.