Isännällä oli vaikeuksia tankatessa pankkikortilla. Meni sen jälkeen maksamaan kassalle, jo kertaalleen maksettua bensaa.Dementiaa

Avainsanat: kortilla bensaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:48

Ei hätää, kyllä he näkevät sieltä millä mittarilla on tankattu ja millä. Mutta tuo on todella surullista. Sinä itse olet todella kovilla hänen kanssaan.

Kysyjän kommentti

Kyllähän se isäntääkin nauratti kun tuosta kertoi. Pikku asia moneen muuhun verrattuna. Kiitos symppaamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 20:53

Yleensä kai "blondilla" voi käydä siten että, "0sta yksi, maksa kaksi". Ei se mitään niin kauan kun "rahalla saa ja hevosella pääsee" sanottiin aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 07:52

Meilläpäin taas on valittava kieli ensiksi millä mittarin kanssa seurustelee?
Muualla näkyyvät Suomessa puhuvan Venääjäkin jos sinulla on kortti "kolmannella kotimaisella" kielellä.
Otto automaatit, vaikka onkin ruåtsalaista aluetta, vaihtaa heti kortin saatuaan kielen suomeksi.
En ymmärrä miksei asia pelittäisi noin ympäri maailmaa näin combuteri aikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 08:41

Eivät ottaneet kai uudestaan rahaa sinulta, vaan huomasivat että olet jo maksanut.
Mutta jos ottivat niin ei muuta kuin asioimaan samaan paikkaan uudestaam..
Ja joskus sitä sattuu olemaan hieman hajamielinen, taisit ajatella muuta maailman menoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:06

Seuraavalla kerralla lähde sinä mukaan maksumieheksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:37

Varmistus on paras tässäkin tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:08

Ihan vaan tiedoksi. Meillä minut otetaan autokyytiin silloin kun on tarve bensalle. Minua pyydetään menemään maksamaan sisälle asemalle.Tällä kaikella varmistan kyydit minne vaan haluan.Auto on nimittäin minun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:13

Lähde sinä seuraavalla kerralla matkaan, jos vain olet kotosalla tai ehdit. Sattuuhan sitä kyllä joskus inhimillisiäkin erehdyksiä.