Hyvää huomenta! Turussa positiivisia henkilöitä.

MATKA 2011 -MESSUT

Vuoden 2010 matkailuhenkilö
Anne-Marget Niemi

Matkailujohtaminen on taitolaji, joka vaatii onnistuakseen runsaasti ideointi- ja yhteistyökykyä, loputonta kekseliäisyyttä, positiivista energiaa ja lehmän hermoja.

Nämä kaikki ominaisuudet henkilöityvät Turun ja Turku Touring Oy:n matkailujohtajassa Anne-Marget Niemessä.

Hän on toiminnallaan onnistunut lähes mahdottomassa: Saattanut yhteen Turun seudun yksityisen ja julkisen sektorin, yritykset, poliitikot ja virkamiehet ja luonut toimivan ja energisen kokonaisuuden. Turku Touringin toimintamalli onkin 10 vuoden aikana levinnyt myös muualle Suomeen.

Anne-Marget Niemen innokas, innovatiivinen ja ammattitaitoinen työ alueensa nostamiseksi maailman kartalle on tuottanut tulokseksi mm. sen, että amerikkalainen media valitsi Turun maailman parhaiden matkailukohteiden joukkoon, Curacaon, Islannin ja New Yorkin rinnalle.

Matkailutoimittajien killalla on Turun kulttuuripääkaupunkivuoden siivittämänä ilo palkita Anne-Marget Niemi vuoden 2010 Matkailuhenkilön kunniakirjalla.

Lisätty: 24.01.2011 - 07:45

MATKA 2011 -MESSUT

Vuoden 2010 matkailuhenkilö
Anne-Marget Niemi

Matkailujohtaminen on taitolaji, joka vaatii onnistuakseen runsaasti ideointi- ja yhteistyökykyä, loputonta kekseliäisyyttä, positiivista energiaa ja lehmän hermoja.

Nämä kaikki ominaisuudet henkilöityvät Turun ja Turku Touring Oy:n matkailujohtajassa Anne-Marget Niemessä.

Hän on toiminnallaan onnistunut lähes mahdottomassa: Saattanut yhteen Turun seudun yksityisen ja julkisen sektorin, yritykset, poliitikot ja virkamiehet ja luonut toimivan ja energisen kokonaisuuden. Turku Touringin toimintamalli onkin 10 vuoden aikana levinnyt myös muualle Suomeen.

Anne-Marget Niemen innokas, innovatiivinen ja ammattitaitoinen työ alueensa nostamiseksi maailman kartalle on tuottanut tulokseksi mm. sen, että amerikkalainen media valitsi Turun maailman parhaiden matkailukohteiden joukkoon, Curacaon, Islannin ja New Yorkin rinnalle.

Matkailutoimittajien killalla on Turun kulttuuripääkaupunkivuoden siivittämänä ilo palkita Anne-Marget Niemi vuoden 2010 Matkailuhenkilön kunniakirjalla.

Avainsanat: palkittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 09:01

Toistaen menee tajuntaan?

Ennen oli Armas'kin!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 07:33

Nyt ei aukea tuo sinun linkkisi minulla, menee sähköpostiini kun on tuo mail.google.com sinun linkissäsi.

Lisätty: 24.01.2011 - 07:54

Hyvä että palkitaan hyvästä työstä ja jos hänen avullaan saadaan maahamme turisteja ja rahaa myös, ei pelkästään turkuun vaan koko suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 10:58

ilmeisesti korjasit linkin ja liitit koko hoidon?
Onhan se mainiota,että hyvää palkitaan!Innokas ja innovatiivinen,ennen vanhaan sanottiin yhdistelmästä II<isot iit että Iso Idiootti...Maailma muuttuu Eskoseni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 13:23

Hyvin on tähän asti hommansa hoitanut. Kyllä niitä kapuloita moni on rattaihin yrittänyt laittaa huonommalla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 18:27

Hienoa että Turkuun saatiin myös tällainen henkilö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:31

Paljon on hyvää aikaansaaneita henkilöitä, heitä ei vain hehkuteta. Olisikohan hänkään tullut tapetille ilman tätä Turun julkisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:25

Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 18:52

Hyvä, että johonkin ollaan tyytyväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 11:21

Onneksi joukossamme on myös positiivisiakin henkilöitä, ruttunaamoja kun tuntuu ainakin riittävän.