Onko mahdollista?

Tampereella kuolleet nuoret seurustelivat keskenään.

www.aamulehti.fi/cs/Satellit...enaan.html

Avainsanat: kuolleet sielut seurustelivat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 14:43

Olikohan tullut toimittajaparalle kiire, kun noin oli hoonoa soomen kieltä koko uutinen... siinä oli journalismin taso aika alhaalla. Tapausta sinänsä en kommentoi, kun en tunne edes faktoja tuon tarkemmin, taustoista puhumattakaan.

Kysyjän kommentti

tuota vastausta odotin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 13:16

luulen , et joku mustis juttu oli kysymykses ... vaik ei tuost ole kauheesti aikaa , kun joku lähti nettiystävää tai luuli sitä six .. tapaamaan joka oli mies ja joutuikin tapettavax ...jot ei noista tiedä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 13:42

Vähän muistuttaa Romeota ja Juliaa rakkaustarina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 13:47

Ole pienessä uskollinen ,niin sinut pannaan paljon haltiaksi.Pikku asiat muodostavat osan elämänkasvatuksesta.Pienet asiat ratkaisevat ihmisen kohtalon.Pisarat pienent vedet. Surullista uutisointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 15:06

"jutteleehan kuolleet joidenkin elävienkin kanssa (ainakin meediot niin väittävät), miksei sitten keskenään"

näitä kielellisiä kukkasia näkee nykyisin lähes päivittäin, osaa on syytä epäillä jopa tahallisiksi, mutta jotain on kyllä tuossa toimituskulttuurissakin tapahtunut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 15:24

nääsvillessä kaikki mahdollista, asuinhan siellä 7v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:44

Ei ole ihan todellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 22:59

Jos näin on..silloin on todella jokin mustasukkaisuus kysymyksessä..Todella hurjalta tuntui,kun kuulin asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 09:04

Joo, on Tamperelaisten omia taikatemppuja. Mitähän ne vielä keksivät. Ovatkohan poliisitkin olleet syntyperäisiä Tamperelaisia? On niillä outo perimä:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:41

En oikein osaa kyllä sanoa mittään.