Savolaeset tölökät nousoo lentoon huomenna joten olokeepa immeisiks`ja pitäkee huolta toesistanne sekä lähheisistänne. Morjens!

Lisätty: 21.01.2011 - 19:25

Kiitos, ihanat napsut.

Avainsanat: dubai loma alkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2011 - 17:21

Ka mitäpä kummaaa niille savolaesille tölököille muuta, kun onnenpotku persuukseen ja matkaan.
Olokaahan immeiset ihimisiks siellä.

Lisätty: 01.02.2011 - 19:22

kiitos käyttäjille äänioikeuden käyttämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2011 - 17:20

Hyvää lomaa sinulle sinne Dubaihin, nauti nyt kunnolla kun flunssasi taisi jo parantua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 17:23

Morjens! kyllä mie täällä pärjään kun olen Suomen kamaralla.Muutta koitahan pitää huoli ittestä siellä.Tuleppa takaisin myös ja terveenä.Ei muutakun naattimaan ja lomaa pitämään.Sehän on kevät ,kun saavut ,Ainakin päivät pitempiä ja kirkkaampia.Hyvää ihanaa matkaa sulle Marjaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 17:58

olokaappa sielä sitte siipiännä myöre, muistakaa lepäälläkki ja keräällä oikeemmukavia lomakokemuksiaki. nauttikaa hyvistä trahteeriista ja ilookkaa auringosta ja lämpöösestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 19:19

Heppa vaan ja luonnikast reissuu. Ite lähren viikon päästä matkalle. Onhan se mukavaa lähteä pois lumen keskeltä etejän auringon alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2011 - 19:51

Railakasta ja nautinnollista matkaa sinne lämpöiseen.
Minä nautin sitten parin viikon päästä roimasta lämpöaallosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 20:34

Hyvää lomaa, sinne kauas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 21:30

älkää kolistelko mennessänne, huomenna sais nukkua pitkään ...

niin ja hyvät lomat joka tapauksessa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 22:36

Hyvää ansittua lomaa sinulle Mariaana..nauti lomasta täysin rinnoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 23:47

Kaiken maailman kielillä jo lomaa toivotettu;ei muuta kuin LOISTAVAA LOMAA LOMPS!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 04:34

Morjens, ja oikein antoisaa lomaa, pidä hauskaa ja nauti täysin rinnoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 11:36

Tuli ikävä Dubaihin.Hyvää lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 02:07

Kyllä käyp katteeks! Toivottavasti "nykäsette itsenne" sinne Burj Dubain näköalakerrokseen 640metriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 18:15

Tuossa otsikossa oli hiukan nyt vastuu lukijalla mutta sen verran minäkin ymmärsin että toivotan oikein ihanaa lomaa teille!!!