Mitä kuuluu sinun aamupalapöytääsi?

Minulla iso muki maitokahvia, pari voileipää, lasi vettä ja päivän lehti - sekä seurana uninen koululainen kaakaomukinsa, voileipiensä ja Aku Ankan kanssa.

Avainsanat: aamupala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 08:28

Huomenta Tuutikki .Ollaan taasen uudessa aamussa napsuttelussa mukana, ennenkuin häivyn ulos.
Lintujen lautoja saa puhdistaa lumista melkein joka aamu että saavat ruokaa hyvin.
Kahvit oli mieheni keittänyt ja siihen minun tekemää puolukka piirakkaa. Oli sämpylääkin mutta piirakkaa tuli vaan syötyä. HYvälle maistui luomu piirakka jonka tein eilen.
Siinä oli kauraryyniä ,jauhoja,sokeria,kanamunaa, rypsiöljyä ,maustamatonta jugurttia, puolukoita.
En vähään aikaan, sitä olekkaan valmistanut.Joten kyllä oli hyvää.Miehenikin syö sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 08:25

Minä juon vaan 3 saavia maitokahvia, mutta lounaan syön klo 11.00 paikkeilla. En ole koskaan halunnut syödä aamupalaa, olen työskennellyt yöaikaan paljon ihmisiä passaamassa ja ei oikein ole elämän rytmiä ollut että se aamupala oikeaan aikaan tulisi syötyä, nukuin siihen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 08:46

Tänä aamuna 1% viili, 2 rkol vehnänlesettä ja 1 rkl pellavasiemenrouhetta veteen liotettuna.
Usemmiten aamuisin kaurapuuro valkosipulilla maustettuna ja voisilmän kanssa syötynä samoin vehnänlese ja pellavarouhe,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 09:36

Arkiaamuina kahvia (ehdoton), voileipä, ogurttia, mehua, vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 09:39

mitä milloinkin ja millä päällä sattuu olemaan. ei ole vakioaamiaista.
mutta tosivahvaa kahvia ehdottomasti on saatava kupponen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 09:52

Kahvia kittaan ja pari voileipää kylkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 10:33

Arkiaamuisin kaurapuuroa voisilmän kera. Viikonloppuisin myös kahvia ja leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 11:33

kahvia pitää olla sekä 2 täysruisleipää= vhh + hiivaton ja juusto kera kinkunsiivun nyt otin myöskin omenan....seuralaiseni on taas työ putkessa pariviikkoa , jot punapää onni tuossa on seuranani .... hiukka oli yks puolinen keskustelu meillä, mut kyl hän kuunteli sujuvasti , kun äippä häl juttel :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 12:35

Kahvi tai tee. Voileipä, hedelmä viili tai jogurrti. Nyt lomalle lähtiessä viikon ajan Dubaissa saakin herkutella intialaistyyppisellä runsaalla aamupalalla. Kokemukset viime vuodelta ovat hyvät...ihania, eksoottisia aamiaisia ja ai että mä nautin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:36

Isohko mukillinen kahvia, toinen ja kolmas mukillinen. Karjalanpiirakkaa munavoilla siinä rinnalla. Lisukkeena aamu-uutiset YLE:n Radio Suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 16:18

minun aamiaispöytääni kuuluu ehdottomasti "herran rauha" ,
kukaan tuttu ainakaan ei uskalla sitä pölisemällä häiritä,
sillä tietävät että ensimmäinen puolituntinen on varattu omille ajatuksille

eväspuolella sitten kelpaa kaikki mitä saatavilla on ja se vaihtelee paljon sen mukaan missä aamiaistani nautiskelen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 17:06

Kahvi,voileipä ja Aamulehti ja isäntä pöydän toisella puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 21:10

Puuroa (kaura tai neljän viljan) itse tehdyn hillon ja maidon kera ja mukillinen maitokahvia arkisin.
Viikonloppuna sitten mannermainen aamupala riippuen tilanteesa aamulenkin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 21:26

Kotona ollessa vakiaamiainen on iso kulho café aulait´ta,tumman leivn päällä iso kasa rapsakkaa salaattia,pieni siivu juustoa ja kiivu salamia,viipalekasa tomaattia.Rauhaa ja HS,niin on täydellinen aamu!Duunissakin yritän kasata samat aineet,mutta kahvi tavallista tummaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2011 - 22:22

Pöytään ei kuulu mitään, syön melkeimpä lennosta kun saan jääkaapin avattua. Hapankorppua, jotain päälle ja kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 23:01

Kyllä se on kuppi maitokahvia paahdettu ruispala,juustoa,kurkkua tai tomaattia päälle..jä välillä jugurtti lisäksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:17

Pieni lautasellinen muroja maidon kanssa, tai joskus kaurapuuroa. Mukillinen maitokahvia ja graham-paahtoleipä lisukkeineen, mitä milloinkin.Lasi vettä ja kourallinen lääkkeitä. Kyllä taas koneet jaksavat käydä.