Harmittaako kun omaa huolimattomuutta livahtaa kysymys äänestykseen??

Kun olisi itse mielellään valinnut parhaan vastauksen..Vai onko muilla näin käynyt??

Avainsanat: huolimattomuutta kysymys äänestykseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 22:02

eipä harmita kun muutamaan kuukauteen en enää ole parhaita vastauksia valinnut, hauska vaihteeksi katsella mitä mieltä 'suuri raati' asiasta on ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 22:13

No aina olen ollut itse valmiina tuon valintaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 22:28

En ole huomannut että olisi livahtanut . mutta tottahan se harmittaa jos esim .olet ajatellut että itse valkkaat parhaan.Siinä tapauksessa kyllä. Vaikka olisihan se reilua kun kaikki menisi äänestykseen suoraan.En pahaa tykkäisi. Kukaan ei voisi ajatella puolueistamista.Joten aina joku ,näin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 23:24

En ole valkannut tai äänestänyt aikoihin,tosin en ole paljoa kysellytkään,eikä harmita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 07:53

Ei se ole niin olennaista napsuttelussa. Vastauksia tulee ja menee milloin mitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:16

Ei kovin harmita. Välillä ihmettelin, kun kysymyksiäni oli livahtanut äänestykseen, sitten älysin että osa Napsun lähettämistä sähköpostivesteistä menee jostain syystä roskapostiin, jota harvemmin edes katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:26

Ei sellainen harmita, muuten kyllä toisinaan tämä napsu harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 09:42

Ei minua harmita koska ei nykyään tämä napsu niin kiinosta minua.Täällä on niin hiljaista nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 13:16

No ei harmista, tämähän on ilmaista huvia meille jota tarjotaan, otetaan se irti mitä saadaan itselle ja
kaverillekin jätetään jotain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 13:39

Joo.. kyllä, sillä itse olisin äänestänyt varmaan eri tavalla. Tuo pääsee käymään vain jos olen pitemmän aikaa jossain muualla kun kotipaikkakunnalla. Muutoin ei kiinnosta tuo paras vastaus-äänestys mutta olen havainnut että se huonoin on äänestetty parhaaksi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.01.2011 - 14:52

Minulla ainakin on asetuksissa rasti siinä kohdassa missä napsu ilmoittaa minulle milloin on aika valita paras vastaus. Tarkoituksella ei ole kertaakaan vielä valinnat livahtaneet ohi suun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 17:06

Ei oikeastaan harmita. Hyvä välillä on napsulaistenkin antaa äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 20:19

ei harmita ,kun ei ehdi ain s.postiakaan avata niin silloin lipsahtaa välil äänestykseen noit kyssäreit... jot kiitoksia , kun olette vastauksiani parhaaks äänestäneet ja niin kartuttaneet pistetiliäni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 20:24

On harmittanut se että toiset ovat tehneet sen puolestani. Pitää yrittää laittaa nuo kysymykset viikolla, varsinkin kesäisin. Silloin tulee oltua varmasti itse paikalla ja valitsemassa.