Uskaltaisitko lähteä kuskittoman auton kyytiin maantielle ?

tekniikkaa kehitellään ja testejä tehdään jo oikeissa olosuhteissa

www.itviikko.fi/teknologia/2.../2011757/7

Avainsanat: automaattiohjaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 18:20

en todellakaan kerronpa tas yhden peloistani sen 10oooooo10 ... et pelkään muidenkin kyydis ... saatika sit ilman kuskia ajavan auton kyydis ... huii !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 17:53

En taitaisi lähteä, saisi rohkeammat mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 17:55

Taidan jättää väliin tuollaiset ajelut. Mutta joskus kyllä ajattelee jostain kuskista joka siinä ratin ja penkin välissä on, että mistä postimyynnistä on tuokin korttinsa tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 18:02

Eipä ne minun elinaikana tule vielä käyttöön, joten eihän sitä tiedä millaisella kyydillä sitä
vielä mammaa viedään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 18:30

No voi että. Ketäs minä sitten neuvoisin jos kuskin paikka on tyhjä???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 19:26

Taitaa olla vielä kehittämistä ennenkuin kyytiin menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 20:43

Ritari ässän autoon joo mut en ihan kumminkaan taitaisi mennä mokoman kyytiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 20:47

En kyllä menisi ihan heti. Kyllä pitäisi paljon näyttöä saada että on turvallinen. Kenen syyksi sen kolarin laittaa ,onko matkustajat syyllisiä.Kuka ne sakot maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 20:58

Automaattinen jonoajo;tuskin toimisi Mannerheimintiellä ruuhka-aikaan,mitäs hyötyä tastä automaattiohjauksesta on Suomen kiemuraisilla teillä. Köröttele kuutostietä jonkun venäläisen rekan perässä,automaattiohjauksella...Vastauksena kysymykseen,en lähtis kyytiin lukemaan ip-lehteä ja "rentoutumaan"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 21:33

Kyllä kuski pitää autossa olla..millä lähtee liikenteeseen..Aika epävarma ilman kuskia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 07:56

Kyllä se merellä vielä menettelee, mutta autolla ja maantiellä epäilen toimivuutta suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:20

En, vaan menisin itse kuskin paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 10:10

En uskaltaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.01.2011 - 14:58

Tottakai, tuohan on jo täysin nykypäivää. Työni puolesta pääsen itsekkin tälläisiä laitteita kehittelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:41

Empä moisen kulkupelin kyytiin vielä menisi, sillä nehän eivät nykyisellään osaa pitää turvaväliä edellä kukevaan ajoneuvoon ja ajavat kolareita minkä ehtivät. Ehkä sitten menisin kun niistä kehittyisi äkkitilanteisiin reakoimaan pystyviä älykoneita joiden kolariherkkyys olisi minimissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 19:24

En usko että uskaltaisin, toki meinaan kyllä pelätä kuskillisenkin kyydissä. Itse kun ajan - ei pelota yhtään.