Jokos olette käyneet huutonetissä huutamassa, koko omaisuutta !

www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

Tässä nuori perhe päättää muuttaa Thaimaaseen...
Huutoraja yleittyi jo viime yönä...
ROHKEA VETO !

Lisätty: 19.01.2011 - 09:51

Tämänhetkinen huuto hinta varaus oli 40 000€, siis nyt 41002.50€

Lisätty: 19.01.2011 - 10:23

NO NYT TAAS UUSI MYYJÄ, UUSI IRTAIMISTO (iskiköhän buumi)

www.huuto.net/kohteet/koko-o.../163908772

www.iltasanomat.fi/kotimaa/J...46090.html

Lisätty: 20.01.2011 - 09:47

no nyt siellä on koko omaisuus ilmoituksia jokunen, moet ovat vitsillä laittaneet!

www.huuto.net/kohteet/koyhan.../164052530

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 15:16

kaverihan pisti koko roskan myyntiin kertomatta edes vaimolleen,
vaimon ensimmäinen reaktio oli lähteä lätkimään omille teilleen,
mutta on sittemmin ilmeisesti muuttanut mieltään ....

(aikaisemmat uutiset samasta tapauksesta)

ei kuulosta kovin harkitulta teolta, mutta voihan se onnistuakin .... lycka till

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 14:25

Kyllä ne nuoret jaksaa;vaatteet,vaimo,vauva ja kitara sekä omaisuudesta saatu >40.000€ ja Thaimaahan...Lycka till vaan!
ps.En aio huutaa ainakaan huutonetissä ;-)

Lisätty: 18.01.2011 - 16:38

www.huuto.net/kohteet/koko-o...me_oneline
Kuulemma kauppa toteutuu;on tullut jo yli 40.000€ tarjous=40.001,00€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 14:50

hyvä' et joku toteuttaa unelmaansa ,mut hiukkasen on vissiin hätiköity tuo juttu ja vielä ,kun lapsikin on hyvin pieni....jos siellä ei sit viihdytäkkään ja rahat on loppu mitäs sit ...jos ei vanhemmat maksa kotiutumista ,niin onkohan se sit yhteiskunta ....no toivon ,et viihtyvät ja saavat uuden elämän onnelliseksi loppu elämäksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 14:52

Siinä on menemisen maku koko touhussa. Rohkeasti vain maailmassa eteenpäin. Kun oikein nykyisistä hommista saa tarpeeksi, niin väliäkös tuolla mikäli muutosta elämäänsä hakee. Ei muuta kuin hurjasti onnea ja riemukasta matkaa tälle perheelle.
Itse vierastan huutonetin palveluja niin paljon, etten sitä käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 14:53

Eipä ole tullut käytyä kurkkaamassa, en ole ollut huutokaupassa kun lapsena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 16:41

Huutonettiä en käytä ollenkaan. Rohkeita vetoja elämässä olen itsekin harrastanut, mutta sen verran täytyy järkeä olla ettei toiset joudu kärsimään, kovin paljoa ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 18:01

Huudossa kävin kurkkaamassa kohteen, mutta huutaa en aio. Liikan hintava minulle, ja minulla kun on jo kaikki tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2011 - 18:23

mitä rohkeeta tossa nyt on? ite oon asunu jo 4 eri maassa yli puol vuotta jokases

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 20:19

Kaveri haluaa jännitystä elämään..miten sitten pärjää on??En käy huutonetissä...minäkin voisin laittaa puolet tavaroista myyntiin..lopuilla mitä jäisi tuli hyvin juttuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:22

Meinasi tältä mieheltä mennä vaimokin samassa rytäkässä, kun ensin pisti omaisuuden myyntiin ja sitten vasta kertoi vaimolleen. En aio osallistua tuohon huutokauppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 10:13

Olen jotain yrittänyt huutaa sieltä, mutten mitään noin suurta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 12:58

No ei.... myytävää olisi itselläkin eli osamyyntiä. En käy huutonetissä koskaan.
Moraalisista/eettisistä syistä en kyllä tuolta 25-vee-ikäiseltä menisi mitään ostamaan jos lumitöihin kyllästyy ja pakenee taikkulaan. Parempi ehkä niin kuitenkin.....meidän suomalaisten kannalta!

Lisätty: 20.01.2011 - 10:02

Kotimaasta ei noin vaan pääse tuo perhe, ulosottovelat ensin maksuun, ehkä matkarahat jää. Eli sellainen tarina tällä kertaa. Jotain outoahan siinä oli huomaavinaan, taikkuihin mennään pakoon aika monta kertaa. Pikavippikierre ja ulosotto... siinä on kyllä unelma kaukana!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 19:22

Yrittänyttä ei laiteta... hyvä tuuri kävi. Ja tuolla rahalla saa jo hulppean kämpän Thaimaasta ja vielä jää pullarahaakin taskuun.
Pitäisiköhän puhua asuinkumppanille jos vaikka mekin...