Oletko muuttanut kultasi rahaksi?Mahtaako olla ihan luotettava palvelu?

Avainsanat: postipalveluna kultaa rahaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 10:51

enpä kyllä sinne firmaan lähettäisi edes kissankultaa. saattaisi hukkua matkalla jo kultakäädyt ja kultalähetys ei koskaan menisi perille. jos vakuuttaa sen paketin tai kirjaa, niin tuleehan siitäkin jo kustannuksia . ehkäpä vaan kannattaa vaihtaa paikallisessa liikkeessä ja saada fyffet heti käpälään.

Lisätty: 17.01.2011 - 11:22

ps. saisin vähemmän fyffee kuin Mariaana, mun savolaissyntyinenköriläs vain 85kg ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 09:34

No nyt PateT heitit hyvän kysymyksen. Tätä olen miettinyt kun eilenkin luin siitä lehdestä.
Oliko se niin, että Virolainen liike on perustanut toisen postiostofirman ja maksaa paremmin kuin suomalainen.
Minullakin olisi jotain poislaitettavaa, joita en enään tarvi, mutta en ole ottanut oikein selville
kun olen epäillyt onko rehellistä.
Vastatkaa viisaammat. Kiitos kysymyksestä ja mahdollisista vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:37

En ole niitä rahaksi muuttanut. Ja minua kyllä epäilyttäisi niitä romukulta esineitäni postin kautta mihinkään firmaan lähettää, olen mainoksen nähnyt siitä firmasta. Ennen annan perillisteni ne joskus rahaksi vaihtaa kuin huonolla tuurilla jollekin firmalle ilmaiseksi antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 11:09

Samaa mieltä Palisanterin kanssa. Ei missään tapauksessa kannata lähettää postitse omia korujaan mihinkään. Sinne jäävät ja rahaa ei takuulla tule. Voin olla väärässä, mutta en ikinä itse toimisi niin. Koko tämä kulta-rahaksi bisnes vähän arveluttaa, mutta jos on todellinen rahantarvis niin mikäs siinä.

Lisätty: 17.01.2011 - 11:15

Ps. Kultasi-rahaksi? Paljonkohan saisi savolaisesta 92 kg miehen köriläästä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 11:41

Huijareita kaikki tyynni. Ei kannata kokeilla missään tapauksessa. Todennäköisesti menee pohjattomaan kaivoon, eikä pois saa.
On niitä suomalaisiakin putiikkeja, mutta nekin arvelluttavat. "Kanikonttorit" lienee jollakin tavoin valvottuja. Mene ja tiedä niistäkään.
Onneksi ei ole tuonlaatuisia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:27

turunsanomat maisostaa , et turkkuses ois yx oikein liike joka sitä ostaa , sielt luulis ainakin saavans kaik rahat heti mukaa , ku kultans on sin jättäny :) mä en kyl luovu tuost keski-suomalaiset körilääst , kun ei niinb paljo egui ol olemas mihin hänet vaihtaisin ... ja mittää merkittävii kulta kasoja ei tällä olekkaan , ne kullat mitä omistan ovat täällä sydämmeni syvyyksissä sykkimissä ikävää .. heit , kun näkee niin vähäksi aikaa ikävä jää , mut koht se jo taas ylättää mummin kultakimpaleita kun alkaa ikävöimään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 16:57

Kyllä vahvasti epäilyttää,että huijauksesta on kyse..En todella lähettäisi kultaa postissa menemään...kulta on minulla käytössä mitä omistan...En ala myymään..vaikka saisin miten hyvän hinnan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 17:09

En ole, tuossa tuo vielä kotona häärää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 17:36

En menisi omia kultakoruja ja sormuksia antamaan ihan kenelle vaan. Kyllä täällä Suomessakin maksaavat jos vain kyselee.On tullut monasti mieleen että teetätän jotain itselle ja kaikki yhteen kasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 18:54

En ole vaihtanut ja joku siinä touhussa minua hieman epäilyttää. Varsinkin se, että postin kautta laitetaan helyt menemään ja sitten rahoja vaan odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:27

En ole vaihtanut, paljon tuosta on ollut mainontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 21:02

Täytyy sanoa että en korujani postiin pistäisi, tiedä vaikka posti hukkaisi tuon lähetyksen...
Vie ennemmin kultasepänliikkeeseen hekin ostavat kyllä nuo pois...

Lisätty: 19.01.2011 - 09:40

www.facebook.com/#!/kultajousi

tarjoaa nyt hyvän hinnan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 00:10

aikanaan siitä olisi saanut vaihdossa koko lauman kameleita, jäi silloinkin vaihtamatta ...
tuskinpa Itella edes suostuisi mokomaa kuljettamaan ...

korujahan mulla ei ole muuta kuin perintökihloja parinsadan vuoden ajalta, eikä nekään ole myynnissä

jos olisi jotain harkittavaa niin etsisin kyllä muita vaihtoehtoja sillä luottamus noihin netti/posti yrittäjiin on huono

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 19:01

En ole, eikä noita hiluja kannata rahaksi muuttaa. Niistä ei paljoa kostu. Pitäisi olla vähintään romaanirouvan käädyt, ennen kuin tili yhtään suurenisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2011 - 16:45

En uskalla postipalvelun kautta lähetellä kultaesineitä, mutta olen vienyt suoraan Kultakeskuksen tehtaanmyymälään. Vein pienen pussillisen risoja ketjuja ja kaikenlaista jonninjoutavaa, mitä en taatusti enää olisi laittanut mihinkään kohtaan kroppaani.Sain samalla reissulla vastineeksi upean valkokultasormuksen, jossa on neljä timanttia. Rahaa ei käytetty missään kohtaa. Tarkat paperit tosin tehtiin.Tottakai.Viekää ihmeessä kaikki joutavat kultaroinat kultamyymälään .Saatte näin sellaisen korun, kun tahdotte.