Hei Napsut onko kellään kokemusta Gorenje induktioliedestä ja itsensä puhdistavasta uunista? Kiitos keittöremonttivastauksista.

keittiön uudet koneet: liesitaso (induktio), uuni, joka pudistaa itsensä ja astianpesukone.
Siemens kesti 8 vuotta

Lisätty: 16.01.2011 - 10:02

Otin keittiöön tarjouksia: Puustelli koko keittiön uusinta ja tarjoukset ovistaja muutaman kaapin muuttamisesta laatikoiksi pieniltä yrittäjiltä + näiltä isoilta, Nyt odottelen tulosta. Erot näyttävät olevan aika isoja.

Avainsanat: gorenje dteel bo7510ax gorenje induciton it60ac gigantti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 09:54

Minulla ei ole Gorenje induktioliedestä kokemusta, mutta minulla on samanmerkkinen kiertoilma uuni ja pitäisi uunin itse pestä itsensä, ohjeen mukaan kun toimin niin irroittaa sitä palanutta rasvaa, lisäksi joudun kyllä käyttämään uunin puhdistus ainetta, laitan liian täyteen vuokani aina. Mitä sitten niille kaapinoville teit.

Lisätty: 16.01.2011 - 10:05

Sen vuoksi kannattaa kilpailuttaa ne ovet, ja jos laitatte joitakin alakaappeja isoiksi vetolaatikoiksi niin toimivuus tulee paremmaksi, yleensä se tavara mitä tarvitset niin on takimmaisena ja kontillaan saa sitä hakea, vetolaatikot on toimivat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 14:59

Löytyy itseltäni...
perusjuttu tuo tuo itsensä puhdistaminen, voit saman tempun tehdä normaalissa uunissa vettä vaan pellille ja hautumaan..
Hella osuudesta pitää sanoa että salama levy on monissa muissa salamampi...
Uuni ihan OK paistuu todella hyvin, minulla on ollut syksystä asti tämä hella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:18

Puustelli lienee kallaimmasta päästä. Itse suosin pieniä yrittäjiä. Niiden kanssa on helpompi asioida. Iso yritys ja isot ongelmat. Niinhän se menee.
Luotan tuossa Gorenje hommassa Toffen asiantuntemukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:23

löytyy täältäkin ja olen ollut todella tyytyväinen , meillä on siellä uunissa mittarikin joka työnnetään luhaan / ruokaan , kun on oikea kypsyys saavutettu .. huutaa hella , et valmista on( siis piippaa ) ja katkasee virran ... on todella näppärä jutska kiitokset sen keksijälle vainen .. ja siitätykkään tuli kinkustakin just oikean olonen ja puhdistus käy kätevästi.. ei olla käytetty mitään muuta kuin mikrokuituliina ja vettä .. siinä on sellainen pesuohjelma jota käytetään .. sämpylöistä tulee rapsakkaat , mut sit yx huonopuoli on selalinen metallista tehty pyöreä jutska oiskos joku suodatin .. , joka pitä muistaa vain ottaa pois ,kun leipoo ... muuten sen voi siellä pitää ...ja se on hiukan hankala kun on takaseinällä se hökötyts , mut en ole himoleipuri , jot ei tuo nyt niin kauheesti haittaakkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:27

Itseläni ihan tavallinen liesi..ja jos jotakin uuniin pääsee kiehumaan yli..puhdistan välittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:02

Jotenkin toi itsepesytyvä juttu on outoa. Kyllä hellat ja uunit pitää pestä.Tavalla tai toisella. Ihmisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:22

Tutulla on tuollainen hella, tosin ei tuon merkkinen. On kehunut sen maasta taivaisiin, se uunin ominaisuus on kuulemma huippu juttu. Paitsi hänellä taisikin olla tarttumattomalla pinnalla se uuni. Ei siis olekaan samasta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 21:17

Induktioliesi merkistä riippumatta aivan huippu, nopea ja näppärä. Itselläni ei itse puhdistuvaa uunia, joten siitä en osaa sanoa mitään.