Oko kellään vieraillut ruokintapaikalla ,tikliä, pyrstötiaisia tai pähkinähakkia,pähkinänakkeli tai jotain muuta erikoista .

Meillä viime talvena pyrstötiaisia. Ei nyt ole näkynyt kenenkään lemmikkilintuakaan.

Avainsanat: tilhit meiltä puuttuneet niin kaunis kun onkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 20:56

Tiklejä täällä on pyörinyt koko syksyn/alku talven, mutteivät ole ruokintapaikoille juurikaan poikenneet

rajavartija.blogspot.com/201...eraat.html

kerran luulen nähneeni pähkinähakin, mutta se ei kyllä ollut ihan varma havainto

tiaisia sen sijaan löytyy 'kaikki seitsemän sorttia' , viimeksi eilen kuusitiaisia jotka ovat täällä melko harvoin nähtyjä vieraita

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 13:03

Ei ole meillä näkynyt noin erikoisia lintuja..odotellaan ja bongaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:27

Pyrstötiaisia olen nähnyt kesällä,erikoisen näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:57

Kysymys ei ole nyt ajankohtainen. Kunhan kesä koittaa, niin kerron napsussa. Mökki talvet kylmänä odottaa asukkiansa. Ei ole talviruokintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:14

eipä ne täällä kerrostalon nurkkapielissä viihdy mikään lintu, vaikka pari talitiaista on eksynyt lasitetulle parvekkelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:37

Tinttien ja varpusten lisäksi vain ERIKOISLINTUJA eli mitä EI tunneta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 22:18

Pähkinähakki, harmaatikka, isolepinkäinen ym erikoisuuksia yhtenään on mamman eväillä. Ketuista, peuroista, kauriista ja supeista puhumattakaan.

Lähteet:
www.aijaa.com/v.php?i=7319978.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 22:31

Ei ihan tavallisia vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:47

Eipä ole. Olisi kyllä kiva nähdä muitakin välillä. Alkavat käydä liian tutuiksi ja röyhkeiksi nuo vakivieraat.