Päivän menotärppi: häämessut, missä? Oletko koskaan tutustunut ko. tapahtumaan?

Aikoinaan poikani osallistui morsiamensa kanssa Jyväskylässä (he tulivat valituksi) ja oli hieno tapahtuma. Kaiken saivat valmiina, mutta eipä liitto kestänyt...nyt ovat jo eronneet. Ennen avioliittoa olivat ja elivät onnellisesti yhdessä melkein 10 vuotta....että silleen...kannattaako mennä avioon...

Avainsanat: hää messut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 11:17

En ole osallistunut. En oikein tiedäkkään mitään. Tavallisista häistä kylläkin. Jos liito ei toimi,on erottava. Kahden kauppa kolmannen korvapuusti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 10:25

Helsingissä Wanhassa Satamassa vietetään tänään häämessuja . En ole koskaan käynyt.
Olen usein ajatellut kun kirkossa on häämusiikki tilaisuuksia mennä kuuntelemaan, ei kat sinne
ikärajaa ole. Kyllähän häämessutkin hieno tapahtuma olisi. Ei ne omat häät olleetkaan mitkään
messuhäät. Vain vaatimaton tapahtuma.

Lähteet:
HS.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:51

Tänä vuonna joudun osallistumaan pienimuotoisiin häämessuihin työni puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:42

Ahaa vai meillä Hgissä Vanhassa satamassa,en ole osallistunut ja tuskin osallistuisin,jos kuuluisisin kohderyhmään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:51

Häät meni nelisenkymmentä vuotta sitten. Uusia en ole halunnut, enkä liioin hamunnut. Avioliiton rakkaus on suurinta elämässä. Näin minä olen sen kokenut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:30

Silloin kun minä olen tahtoni ilmaissut, ei ollut mitään vastaavia olemassakaan. Nyt olen kasvattanut itsestäni niin voimakastahtoisen eukon ettei tule tarvetta vaikka niitä nykyään järjestetäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 11:19

eilen kun iltasella palailin retkiltäni samaan bussiin änkesi joukko nuoria naisia joilla oli sellaiset "HÄÄ MESSUT" kassit, täynnä mitä lienee esitteitä.

Silmissään heillä oli niin palava katse että nuoret miehet varokaa, se on nyt menoksi ja vanhemmatkin miehet (isät) , kyllä teidänkin pussinne tässä villityksessä tyhjenee ....

niin ovat ajat muuttuneet, minun aikanani häät pyrittiin hoitamaan mahdollisimman sukkelaan ja mahdollisuuksien mukaan sen suurempaa huomiota herättämättä eikä tällaisina vuoden parin mittaisina suurellisina projekteina kuin nykyään on muotia

ai niin, täällä meillähän ne nuoret naiset villitään vuosittain Wanhassa satamassa, nyt kun aloittaa ja pitää kamalaa kiirettä niin kerkiää kuulemma Juhannukseksi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:30

Olen osallistunut kahteen otteeseen pienimuotoisiin häämessuihin. Ne ovat aivan ihania.

Vuonna 2007 tuli oltua esittelemässä muutamaa hääpukumallia Eurajoen häämessuilla ja vuonna 2009 olin Naantalin häämessuilla hakemassa vinkkejä omiin häihini :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.01.2011 - 18:21

Meidän rouva on tänään viettänyt koko päivän kahden kaasonsa kanssa kyseisessä tapahtumassa. Hakevat sieltä innoitusta ensi kesän juhliamme varten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:53

En ole koskaan osallistunut...kyllä varmaan jotka avioon menevät ja pitävät suuret häät..saa sieltä vinkkejä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:58

Ei tullut käytyä tapahtumassa, ei ole ajankohtainen minulle. Varmaan sieltä saa hyviä vinkkejä. Jos lähempänä olisi, voisin käydä huvikseen katsastamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:11

Helsingissä taui olla viikonloppuna. En ole suunnitellut häitä, enkä messujen kautta niitä edes tekisi! Kaupallinen tilaisuus todella mutta joillekin ilmeisen tarpeellinen.
Ensi viikonvaihteen messut Messukeskuksessa sensijaan kiinnostavat , täytyy mennä ainakin kerran.
Aiemmin avioituminen oli kahden kauppa, nyt jo messut, ja huonommin näyttää menevän....